Miki Miki
414
BLOG

Prawacki odlot

Miki Miki Polityka Obserwuj notkę 7

[Dzisiaj 13:42] rybak:  człowieku!! to nie są żadne propagandowe hasełka!! To jest nauka i fiozofia. Twoi przodkowie przelewali krew za to żebyś mógł być biały, mieć niebieskiekie, szare lub zielone oczy. Za te sprawy oddawali życie, a ty chcesz sprzedać swoich przodków komunistom, tylko dlatego że usłyszałeś jakieś bzdury o tolerancji. Pojedź do Afryki i zagadaj do czarnej kobiety, murzyni wtedy ci pokażą co to jest "tolerancja" Albo zrób to w krajach islamskich, poderwij im kobietę

[Dzisiaj 13:43] O...:  lol, Rybak, mam nadzieję że kiedyś poznasz jakiegoś przystojnego murzyna który zawróci Ci w ...
[Dzisiaj 13:45] rybak:  Wtedy araby pokażą ci, co u nich znaczy "tolerqancja". Zresztą gdziekolwiek na świecie, miejscowym zabrał być im dochody, mieszkania i kobiety, to wrzędzie by cię zabili, co jest normalne i naturalne, tylko w chorej Europie, rdzennych mieszkańców robi się niewolników, a imigrantom daje się przywileje. To jest chore i sprzeczne z naturą!!!!! Wilk zawsze zagryza obce psy na swoim teretorium!! Bo te psy zabierają mu zwierzynę i samice!!!!
[Dzisiaj 13:48] rybak:  O..., murzyna? Człowieku , nawet nie wiesz do czego byłbym zdolny, spotykając murzyna. Nerwy mi siadają, wtedy tylko jednoi się liczy, czyli to co podpowiada matka natura!!
[Dzisiaj 13:51] p...:  Rybak, Wszyscy. Ja tylko delikatnie przypominam co napisał Tanto. Nie życzy sobie rozmów o polityce na tym forum. Następnym razem WSZYSCY poruszający te tematy dostaną po ostrzeżeniu.... Żeby nie było że nie ostrzegałem
[Dzisiaj 13:52] rybak:  p..., ale tu nie o polityce rozmawiamy, tylko o normalnych i naturalnych instynktach człowieka
[Dzisiaj 13:54] b...:  kurde mam czarne lub ciemno brązowe hmm.... widać mnie olali już wieki temu. Kobiety nacji które wymieniłeś chętnie poznam :) i nawiąze że tak powiem dogłębną znajomośc :P Już raz za jak to nazwałes "zagadywanie" dostałem po mordzie od jak sie nagle okazało 3 białych. Znałem czarnych tylko dwóch, bardzo fajni ludzie ale znam niejednego białego na ktorego nasrać szkoda.
[Dzisiaj 13:56] b...:  i nie mam zamiaru oddawać za takich absolutnie nic tylko dlatego że mają PL w dokumentach.
e [Dzisiaj 14:01] MlKl:  Rybak - kiedy do ciebie dotrze, że będąc w gościnie u kogoś wypada się stosować do reguł, jakie ustala gospodarz? Tu sobie gadulimy wyłącznie o walce z przeciwnościami natury. Nikogo tu nie interesuje, że ty chcesz walczyć. Ani o co chcesz walczyć.
[Dzisiaj 14:03] O...:  Powiedz proszę Rybak co byś zrobił z tym przystojnym murzynem który zawróciłby Ci w ...? Choć może lepiej nie mów, takie namiętne pisanie o mi8łości "braterskiej" może nas zgorszyć ;-)
[Dzisiaj 14:06] C...:  Ten szajsbox robi sięlepszy niż forum Onetu. Niech ktoś jeszcze napisze, że to wszystko wina pisu :D
[Dzisiaj 14:08] b....:  Nie PiSu tylko PO, żydów, masonów, Rosjan i TVNu :P
[Dzisiaj 14:08] O...:  pissu i bdsm! ale nie bondage, to jest spoko :D
[Dzisiaj 14:13] C...:  "Twoi przodkowie przelewali krew za to żebyś mógł być biały" Bez jaj, ten tekst sobie zaPiSuję na POtem :D Rybak, to nie krew przelewali ;)
[Dzisiaj 14:19] Kopek:  Panowie kończymy tą nierówną walkę. Dbajmy o nasze kochane forum.
[Dzisiaj 14:19] rybak:  O..., nie mierz wszystkich swoją miarą, to że ty jesteś pedałem, to nie znaczy że wszyscy są. Chyba że myślisz, że jak twoja siostra dawała dupy murzynom to i wszycy będą tak robić. Powiem ci krótko, za co pewnie zostanę wywalony z tego forum, ale trudno, takie życie. Wypierdalaj katowicki gorolu, nie zapomnij że mieszkałem kiedyś w katopwicach a ty zrobiłeś pewną głupotę
[Dzisiaj 14:21] b...:  Noi wychodzi intelekt i zasady skrajnej prawicy :D
[Dzisiaj 14:21] K....:  O... nie odpowiadaj proszę
[Dzisiaj 14:23] A....:  O..., masz +5 za bondage, jeszcze trochę takich postów i wyjdzies na + pomimo irytowania mnie gadkami o sprzęcie (chociaż ostatnio napisałeś sporo rzeczy sensownych). :P Jeśli chodzi o przelewanie krwi, to popatrz Rybaku ilu ludzi o których wspomiał birken z PL w dowodzie powinno wg. dawnych praw zostać skazanych na banicję bądź pal. I ich zachowania nie mają nic wspólnego z komunizmem, czy tolerancją.. Chloru: zgadzam się z Tobą w 200%..
[Dzisiaj 14:24] A....:  O Rybak, masz +1 do krawaciku. :)
[Dzisiaj 14:28] O...:  Cóż ja mogę że młodocianego zagniewanego tak łatwo sprowokować :583:
[Dzisiaj 14:31] P...:  4. Wszelkie personalne 'wycieczki' w stosunku do innych użytkowników forum będą traktowane z pełną surowością. Zabronione jest stosowanie różnych form zaczepki, złośliwości i kpin, ogólnie przyjętych za naruszenie netykiety i kultury osobistej. Wszelkie spory nie związane bezpośrednio z toczoną dyskusją w temacie należy rozwiązywać tylko i wyłącznie przez system Prywatnych Wiadomości (PW) -- Chyba nie tylko Rybak powinien dostać +1 do krawacika
[Dzisiaj 14:33] b....:  moze i nie tylko ale jak inni tez to rybak +3 czy tam 2. Za mniejsze przewinienia sie +1 dostawało ale to co on pokazał to jest najwieksze dno jakie widziałem odkąd czytam forum (chyba ze 3 lata)
[Dzisiaj 14:35] rybak:  Mój pradziedek walczył w III powtaniach Ślskich w Katowicach, dostał za swoją walke mnóstwo oznaczeń, nie poto żeby jakiś gorol, opluwał takich jak mnie i wyzywał ich od pedałów. Wiedziałem że zostanę udupiony. Mam to w dupie, i tak za niedługo zakończe swój żywot, ale takich skurwysynów trzeba tępić z nasztch ziem, bo plują na krew naszych przodków
e [Dzisiaj 14:38] MlKl:  Fakt - niepotrzebnie daliście się Rybakowi sprowokować. Jemu właśnie o to chodziło. Dolewanie benzyny do ognia nie pomaga w gaszeniu pożaru.
[Dzisiaj 14:39] O...:  Mogę dostać krawat, ale dla Rybaka chyba już się należy bananik? :D
[Dzisiaj 14:39] K...:  rybak, wystarczy juz chyba tych bzdur.
[Dzisiaj 14:42] rybak:  O...., oj, żybyś ty wiedział to co ja wiem, i żebyć wiedział jak prawica Sląksa jest zorganizowana, żybyś to tylko wiedział, bo byś się zesiakał z strachu.....
[Dzisiaj 14:43] M...:  AP: aż musiałem sprawdzić, czy aby na dobre forum wszedłem :)
e [Dzisiaj 14:44] MlKl:  Rybak po prostu chce za wszelką cenę zostać męczennikiem za "sprawę". Widać nie zależy mu na uczestnictwie w naszych tutaj rozmowach, albo liczy, że założy trzecie konto...
[Dzisiaj 14:47] w...:  Ale pojechaliście. Rybak, wyluzuj. Rola mesjasza już dawno została obsadzona i nikt Cię na ołtarze nie wyniesie. Wolne są tylko miejsca chłopców do bicia i te zazwyczaj trafiają się osobnikom aspołecznym lub odstającym od normy. Wbrew pozorom kolor skóry czy wypaczone poczucie patriotyzmu nie ma tu wiele znaczenia. To forum gromadzi ludzi lubiącyć bytować na łonie przyrody. Sprzęt jest tylko koniecznym dodatkiem. Ideologie narodowe czy nacjonalistyczne zupełnie nie pasują do tematyki forum.
[Dzisiaj 14:49] rybak:  MlKl, nie piszę tu że miuszę, konta trzeciego nie założę bo mi dają bana. Są mądrzejsi w informatyce niż ja. Ale teraz czuję się dobrze, nie pozwilę obrażać swojego honoru i honoru innych rodowitych Ślązaków. Dość syfu z RAŚ kontra PIS , przedostało się na Śląsk, to mjest tylko walka o stołki a nie o to chodzi. Ja bronię honoru moich przodków, za których jestem dumny a tym samym bronię swojego honoru.O.... jest przyjezdny, dla niego Śląska zienia i mieszkańcy nic nie znaczą, bo to nie jego"
[Dzisiaj 14:51] a...:  Rybak daruj sobie te swoje rasistowskie poglądy... Tu nie chodzi nawet o wolność słowa, tylko o kulturę osobistą.
[Dzisiaj 14:53] rybak:  Przodkowie O..., nie przelewali krew za Sląską ziemię, nie mieszkali tu od tysięcy lat. Nie budowali tej krainy, nie walczyli o nią, a moi przodkowie to robili. Za tą ziemię oddam wszystko, moim marzeniem jest oddac życie za ta krainę, z tym że nikt nie umie zrozumieć, co to znaczy honor i patrioptyzm!!!
[Dzisiaj 14:53] O...:  Widzisz Rybak, mój dziadek ułanem był jak się wojna zaczęła, więc nie myśl że jesteś wyjątkowy pisząc o jakiś beimiennych przodkach. Ślązak ze mnie żaden, ale Polakiem jestem napewno. Co nas przedewszystkim różni, to że ja z buzi du*y nie robię a Ty tak.
[Dzisiaj 14:54] w....:  Co do tzw. "onanistów sprzętowych" to na tym forum też byłoby im się trudno spełnić. Niby w banerze jak byk stoi "militaria", "turystyka" ale większość osób tutaj przebywających ciąży bardziej w kierunku survivalu. A to oznacza umiejętność radzenia sobie samemu. Oczywiście można zadać pytanie np. jak oceniacie "imagineskop Jabcona w wersji low power" w typowym biwakowaniu i obrazić się bo nikt nie chce udzielić odpowiedzi. Bo niby wszyscy tutaj taki sprzęt mają. :-) Takie rzeczy na forum obok.
[Dzisiaj 14:55] w....:  No i widzę, że z Rybakiem się pożegnamy...
[Dzisiaj 14:58] rybak:  O..., skoro ślązak z ciebie żaden, to wypad z Śląska gorolu. Ta ziemia jest zalana krwią i potem, a ty przyjachałeś na Śląsk na taczce, Twoi rodzice doastali od komunistów w prezencie mieszkanie i gotową posadkę a do tego masz jeszcze czelnść najeżdżać na rdzynych mieszkańców Śląska. Wstyd i Hańba dla twojej rodziny!! Twój dziadek pewnie przeklina wnuka z zagrobu!!!
[Dzisiaj 15:03] O...:  lol :D Ja sam tu przyjechałem pięć lat temu bo mnie jeden ślązak prosił i kasę zapłacił :D Nic od nikogo nie dostałem a na wszystko muszę pracować jak każdy. Pustakami kolego walisz, pewnie z głowy...
[Dzisiaj 15:03] J...:  Rybak jak to czytam to aż mi Ciebie szkoda...
[Dzisiaj 15:04] J...:  "rence i nogi opadajo" Zaczeła się dyskusja na temat Kosy, a skończyło na wojnie podjazdowej o zabarwieniu polityczno-etnicznym. Myślałem, że nie którzy, zwłaszcza starsi użytkownicy mają troche więcej oleju w głowie, a zwyczajnie dają się prowokować jak banda dzieciaków.
[Dzisiaj 15:04] O...:  Jest moderator na sali? Możemy tą farsę zakończyć?
[Dzisiaj 15:05] K...:  Szkoda że nie jestem zielony
[Dzisiaj 15:08] w...:  @J.... Są tacy ludzie, którzy wszędzie widzą piątą kolumnę. Albo kosmitów.
[Dzisiaj 15:12] P...:  rybak, wstyd narobiłeś prawicy niesamowity. Pomyślą, że to jacyś krzykliwi nacjonaliści ... O wolności gospodarczej nic nie wspomniałeś.
[Dzisiaj 15:15] rybak:  P..., wolność to narodowy socjalizm!!. Ale tacy jak ty to pewnie chcą żyć z cudzej pracy. Po za tym ja głodu ani biedy się nie obawaiam, a braku braterstwa krwi i braku rdzenych ludzi, którzy zastąpią kolorowi, a to oznacza dla mnie niewolnictwo !!!
e [Dzisiaj 15:16] MlKl:  :P
[Dzisiaj 15:17] b...:  normalnie tu nie moderatora ale egzorcysty potrzeba
[Dzisiaj 15:17] o....:  ale jaja pozdrawiam
e [Dzisiaj 15:18] MlKl:  rybak - mam propozycję - wpadnij do mnie na bloga w salonie24.pl
[Dzisiaj 15:18] P....:  o matko, ja już nie wiem, jakie on ma poglądy... Toż jest tylko oszołomstwo z koła politycznego MIKIego... Dajmy sobie spokój
e [Dzisiaj 15:19] MlKl:  ja się tam z tobą mogę boksować do upadłego, bana nie dostaniesz - przynajmniej nie ode mnie.
e [Dzisiaj 15:19] MlKl:  a tu sobie odpuść walkę klas - ok?
[Dzisiaj 15:20] A...:  P...: Spokojnie. Jest na tym forum prawica, ale milczy bo wie po co się tutaj zarejestrowała.. :) P... - napisz PW, komu, wg. Ciebie za co, to z chęcią przywalę. Nie chcę tego czytać po raz kolejny, a tylko Rybak przegiął pałę po całości.
[Dzisiaj 15:20] K....:  Zamkną nam SB - szkoda
[Dzisiaj 15:21] P....:  Narodowy-socjalizm - to prawica/wolność ? Hitler był prawicowcem, tak?
[Dzisiaj 15:22] P....:  Dobra AP, to cichnę.
[Dzisiaj 15:22] O....:  AP, lepiej przeczytaj, bo za to co mi kolega Rybak wypisał to bana musi dostać.
[Dzisiaj 15:22] C....:  Ta dyskusja ma swoje dobre strony, ot choćby taką, że przekonała mnie do pilnego wyjścia na spacer :)
[Dzisiaj 15:23] A...:  No cóż, dałem mu +1, ale rzeczywiście podpada pod 3 paragrafy na raz. Dodaje jeszcze jeden plusik. Kolego Rybak - jeszcze jeden i się żegnamy.

 

 

 

Powyższa dyskusja to zrzut z southboxa forum turystyczno-surwiwalowego. Trafił tam nawiedzony narodowy socjalista, uważający się za prawicę. Zajadle walczy o bana - chyba dostał polecenie służbowe, albo za cel życia postawił sobie zostać męczennikiem.

Inny, już tutejszy oszołom, z poselską legitymacją, oczywiście pisowską w kieszeni, wczoraj pisze tutaj, że władza strzela do ludzi, porównuje sytuację w Polsce do Białorusi. A w istocie chłopina wraz z koleżkami postanowił napaść na pilnujących odgrodzonego barierkami fragmentu ulicy ochroniarzy, i przy próbie sforsowania owego kordonu dostało im się gazem po oczach. Ale to szczegół - istotne jest co innego - nie potrafiąc sobie poradzić w dyskusji pan poseł najpierw mi od Urbanów naublizał, a potem zbanował.

Ewidentnie widać, że prawactwo sterowane jest w stronę eskalacji konfliktu i do konfrontacji siłowej. Kaczyński doszedł widać do wniosku, że w demokratyczny sposób już do władzy nie dojdzie, liczy że w kryterium ulicznym poradzi sobie lepiej. Wisi mu, że będzie to kosztować życie ludzkie, że poleje się krew.

Miki
O mnie Miki

nie lubię pisać o sobie, poczytaj moje teksty. Wiara jest jak kutas. Masz to sobie noś ale nie obnoś się z tym, nikogo nie zmuszaj do kontaktu a już na pewno nie wciskaj w usta dzieciom Napisz do mnie: miki(maupa)wiarus.org "Raz pewien Władek zadał bzdurom kłam, gdy kaczor bajki rozsiewał jak spam. Wtórując Henryce, zakrzyknął w rocznicę: Jarek, nie pierdol, nie było Cię tam"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka