Miki Miki
1277
BLOG

Dawno temu balzak straszył mnie

Miki Miki Polityka Obserwuj notkę 29

prokuratorem, gdy napisałem, że Kaczyńscy stosują hitlerowskie metody w walce o władzę. Było to jeszcze na forum programu "Co z tą Polską" Lisa. Czas mijał, a moje słowa sprawdzały się coraz wyraźniej.

Niedługo potem Kaczyński pod swe skrzydełka przygarnął młodzież, zamawiającą po pięć piw jednym gestem dłoni, jednego z obiecujących młodzianków zrobił nawet ministrem, tworząc specjalnie dla niego nowe ministerstwo.

Dziś Kaczyński zbiera w swoich szeregach głównie szumowiny - niedobitki Samoobrony, narodowych socjalistów, kiboli. W Błoniu PiS w radzie reprezentuje były wiceburmistrz, z hukiem wywalony dwie kadencje temu za przekręty. Przyjęto do PiS znanego z reklamowania Pinochet Air Lines na tym portalu Arturka Nicponia.

W tej chwili pozostało tylko oczekiwanie, kiedy herszt zarządzi swoją noc długich noży...

W poprzedniej notce, uprzejmie zwiniętej przez "apolityczną i nie stronniczą" administrację, wrzuciłem cytat ze shoutboxa innego forum, zupełnie nie związanego z polityką. Gość, który w jego życiu od dość dawna i w miarę normalnie uczestniczył, nagle zmienił nicka, i zaczął dość agresywnie promować rasizm, faszyzm i narodowy socjalizm. Facio przy tym uważał się za "prawicę" i narzekał, że mu się wolność słowa ogranicza. To nie przypadek - najprawdopodobniej kaczyzm się z faszystami dogadał, i ci ostatni dostali zielone światełko wraz z obietnicą darowania ewentualnych kar i nagrody po zwycięstwie.

 

Miki
O mnie Miki

nie lubię pisać o sobie, poczytaj moje teksty. Wiara jest jak kutas. Masz to sobie noś ale nie obnoś się z tym, nikogo nie zmuszaj do kontaktu a już na pewno nie wciskaj w usta dzieciom Napisz do mnie: miki(maupa)wiarus.org "Raz pewien Władek zadał bzdurom kłam, gdy kaczor bajki rozsiewał jak spam. Wtórując Henryce, zakrzyknął w rocznicę: Jarek, nie pierdol, nie było Cię tam"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka