Miki Miki
507
BLOG

Polazłem se poczytać opinię mojego ulubieńca

Miki Miki Polityka Obserwuj notkę 7

tak - zgadliście, chodzi o naszego taniego Arturka i jego portalik. Chłoptaś raczył był skrobnąć wypracowanko, w którym udowadnia, że Breivik tylko nadrobił brak gorliwości lewackich mamuś pomordowanych dzieci - zdaniem naszego kochasia gdyby te wyskrobaly swój pomiot wcześniej, zaoszczędziłyby mordercy roboty.

 

Interesujące jest ostatnie zdanie tej elukubracji: "Co da się zrobić również korzystając z lewicowego dorobku „kulturowego”. Skoro nie mamy kary śmierci, to lud już u nas chyba gotowy jest do wykonania na swoich oprawcach postępowej eutanazji."

 

Jak już wielokrotnie pisałem - Arturek jest tchórzem, sam mordować nie będzie. Ale nie przeszkadza mu to wskazywać brudnym paluchem ofiar prawackim zwolennikom prawa linczu.

Oczywiście lud, który Arturek wspomina jest "oprawiany" przez władzę w sposób szczególnie okrutny - władza nie rozdaje wódki, nie pozwala chlać w noclegowniach, zamiast pieniędzy na wódę daje kartkę na węgiel, albo zakupy do sklepu, i "lud" musi kombinować, jak by to z jak najmniejszą stratą na płynne dobro wymienić.

 

 

Miki
O mnie Miki

nie lubię pisać o sobie, poczytaj moje teksty. Wiara jest jak kutas. Masz to sobie noś ale nie obnoś się z tym, nikogo nie zmuszaj do kontaktu a już na pewno nie wciskaj w usta dzieciom Napisz do mnie: miki(maupa)wiarus.org "Raz pewien Władek zadał bzdurom kłam, gdy kaczor bajki rozsiewał jak spam. Wtórując Henryce, zakrzyknął w rocznicę: Jarek, nie pierdol, nie było Cię tam"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka