Miki Miki
392
BLOG

Mimikra

Miki Miki Rozmaitości Obserwuj notkę 8

W świecie zwierząt nie jest czymś dziwnym, ani unikalnym.  Prawactwo okrutny żal do Michnika ma o politykę "zamilczania prawackiej ideologii" czymkolwiek by ona nie była. Jednocześnie z lubością samo dokładnie taką samą politykę stosuje wszędzie, gdzie tylko może.

Nie przypadkiem na blogach prawackich guru nie ma prawa ostać się nawet jeden komentarz kwestionujący ich "racje".

Ostatnio, chyba w związku z nadchodzącymi wyborami, tutejsza administracja udzieliła amnestii paru prawackim trollom, np Freemanowi. Osobnik ten, znany jest najbardziej z chamstwa, oraz z fotki jaką se na profilu strzelił, pokazującej go z obnażonym majchrem w plugawej łapie. Poczucie humoru tego trolla najlepiej zobrazował filmik, na którym właściciele tego portalu przedstawieni zostali jako hitlerowcy.

Dziś o dziwo ów troll jest znowu promowany na SG, a Igor Janke cukruje mu w komentarzach. Rozumiem, chrześcijańskie wybaczenie, syn marnotrawny i te sprawy... Ale doświadczenie uczy, że jak ktoś opluje raz, to tylko kwestią czasu jest, kiedy ten wyczyn powtórzy.  Niemniej to nie mój interes, ja sobie spokojnie poczekam, i się w odpowiednim momencie radośnie poturlam ze śmiechu.

Tak jak turlam się ze śmiechu, czytając, jak ten troll uczy, jak się przed trollami bronić :P

I głównym powodem mojej radości jest fakt, że manifest trolla jest idealną kalką założeń programowych Gazety Wyborczej, i jej nadredaktora. Choć jednym z kanonów prawackiej ideologii jest nienawiść do Michnika za zamilczenie tejże na łamach wydawanej gazety. Ale prawactwo już tak ma - nienawidzi werbalnie socjalizmu, ale kocha idee socjalizmu jako takie. Nie lubi, jak się je zamilcza, ale jak tylko ma okazję, chciałoby zamilczeć innych.

Miki
O mnie Miki

nie lubię pisać o sobie, poczytaj moje teksty. Wiara jest jak kutas. Masz to sobie noś ale nie obnoś się z tym, nikogo nie zmuszaj do kontaktu a już na pewno nie wciskaj w usta dzieciom Napisz do mnie: miki(maupa)wiarus.org "Raz pewien Władek zadał bzdurom kłam, gdy kaczor bajki rozsiewał jak spam. Wtórując Henryce, zakrzyknął w rocznicę: Jarek, nie pierdol, nie było Cię tam"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości