Miki Miki
526
BLOG

Julka walczy o tolerancję

Miki Miki Polityka Obserwuj notkę 13

dla swej nietolerancji... Nie podoba jej się Biedroń, nie podoba się Ruch Palikota, za to bardzo jej się podoba szyderczy rechot większości obecnych na sali sejmowej, gdy Biedroń ocenił ataki na kandydatkę na wicemarszałka sejmu jako ciosy poniżej pasa. Dawno nie widziałem takiego popisu wściekłego prawactwa, homofobii i zwykłego chamstwa.

Dawajcie więcej Julki, więcej Niesioła na wizję - a kolejne wybory będą dla "prawicy" obroną okopów, zaś Palikot zgarnie swoje 30% i będzie rozdawał karty.

 

Miki
O mnie Miki

nie lubię pisać o sobie, poczytaj moje teksty. Wiara jest jak kutas. Masz to sobie noś ale nie obnoś się z tym, nikogo nie zmuszaj do kontaktu a już na pewno nie wciskaj w usta dzieciom Napisz do mnie: miki(maupa)wiarus.org "Raz pewien Władek zadał bzdurom kłam, gdy kaczor bajki rozsiewał jak spam. Wtórując Henryce, zakrzyknął w rocznicę: Jarek, nie pierdol, nie było Cię tam"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka