Kaspian Kaspian
34
BLOG

Kawa a służba zdrowia

Kaspian Kaspian Polityka Obserwuj notkę 6

Jako laik w tej dziedzinie, z lekkim niedowierzaniem wysłuchałem dzisiaj mojego kolegi, który opowiedział mi o wprowadzeniu w firmie, w której pracuje opłat za kawę wydawaną z automatu.

Jest to duża międzynarodowa firma, w której zarabia się zdecydowanie powyżej średniej krajowej. W firmie były automaty na kawę, które wydawały ją za darmo. W ubiegłym roku podjęto decyzję o wprowadzeniu opłaty za jeden napój w kwocie..... 10 groszy.

Natychmiast po wprowadzeniu tejże zasady, liczba napojów wydawana przez automaty zmniejszyła się o ok. 40%. Trudno mi było w to uwierzyć, ale taka jest prawda.

Jestem ciekaw, co by się stało, gdyby wprowadzić opłaty za wizytę lekarską w wysokości 2 złotych. Być może kolejki zmniejszyłyby się od razu?

Pozdrawiam,

Kaspian
O mnie Kaspian

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka