mikulski mikulski
325
BLOG

zniknal mi internet...

mikulski mikulski Kultura Obserwuj notkę 3

 kochani, niesamowite - dzis na pol dnia zniknal mi internet… bez kontaktu, bez FB, TT, MS and Co…

Ku niedowiarkom - czulem sie bardzo  dobrze - bedac w PL, na zapomnianej przez tzw. Boga wsi dotarlo do mnie, ze jestem naprawde ZAPOMNIANY - i co? i NIC...

Nic sie nie stalo - bylem w lesie, pobiegalem, pocwiczylem na waltornii, poczytalem listy Mozarta i internet wrocil - nie wiem czy sie cieszyc czy smucic…

Zycie nasze i tworczosc to wynik wielu zdarzen - niemieckie przyslowie "Mann weisst nich wofür es gut ist" sprawdza sie jak malowanie - politycy niech sobie gadaja ale dla nas, zwyklych zjadadczy chleba nie ma to zbyt wielkiego znaczyenia...

Jutro bedzie znowu o Beethovenie :)

Dobrego wieczoru !!!

mikulski
O mnie mikulski

kapitalistyczny socjalista

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura