Mila Nowacka Mila Nowacka
750
BLOG

Kryzys? Bo brak chęci do roboty!

Mila Nowacka Mila Nowacka Polityka Obserwuj notkę 68

 

Ankieta

Jak oceniasz obowiązującą od tego roku zmianę w Kodeksie Pracy dot. braku dnia wolnego w przypadku świąt wypadających w soboty?

dobrze - Polacy mają już wystarczająco dużo wolnego
 31% 
obojętnie - nie ma to dla mnie znaczenia
 18% 
źle - Polacy i tak zdecydowanie za dużo pracują
 48% 
nie mam zdania
 2% 

 

 

Skoro takie wyniki są tu, gdzie króluje pisowska mentalność, to ja nie mam więcej pytań.

Proponuję jeszcze ankietę w sprawie wieku emerytalnego (50-55-60-65 lat).

 

 

Komentarze obraźliwe usuwam. Banuję chamów, klony i trolle bez względu na opcję, z której są. UWAGA NIE MAM KONT NA FACEBOOKU I NK Jakakolwiek wiadomość stamtąd, rzekomo ode mnie - nie jest ode mnie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka