Mimochodem VII Mimochodem VII
53
BLOG

Do administracji S24(a propos czerwonych kurew i portowych dziwe

Mimochodem VII Mimochodem VII Polityka Obserwuj notkę 20


Dziś dzięki Yance zerknąłem na blog Quasiego i tam wisi od 24 V taki tekst o Paliwodzie:"jak dla mnie, to wśród publicystów masz Pan status najtańszej, niedomytej i roznoszącej syfilis portowej dziwki i ja się Panem brzydzę."

Wg mnie w trybie natychmiastowym Paliwodę powinniście przywrócić na S24 i jeszcze grzecznie go przeprosić za nie dochowanie standardów albo wywalić od zaraz Quasiego , ale i tak przeprosić P.P.
Bo inaczej to wychodzi na to, że admini sobie jaja robią.
Powiem szczerze-wk... mnie dopiero teraz ta cała sytuacja.
I kłótliwość, zadufanie, i egzaltacja Paliwody już nie ma tu nic do rzeczy.
Jeśli tego nie zrobicie w przeciągu tygodnia to zmieniam tytuł blogu na "PRECZ Z CZERWONYMI KURWAMI".

Bo to są kpiny.



PS I żeby nie było, że jestem jakimś fanem Paliwody-nigdy nie napisałem nawet jednego komentarza na jego blogu, bo to bohater nie z mojej bajki.

PS II W związku z tym, że blog Quasiego został już zablokowany, a  I. Janke przyznał się do błędu  zaniechania, sprawę zmiany nazwy blogu uznaje za nieaktualną(w tych okolicznościach jeśli administrację razi ta notka, niech ją usuną, plakać nie będę)

PS III Quasi odblokowany, Paliwoda nieodblokowany, Kirker+ zablokowany.Jeśli adminstracja nie wyjaśni   tych "precedensowych" wyroków to  sama Administracja S24 nadaje się do zablokowania


PS IV  w związku z PS III , PS II się zdezaktualizowało-sam jeszcze nie wiem co zrobię. Jeszcze dziesięć zmian decyzji przez rządzących S24, a nikt nie będzie wiedział o co chodzi(o ile teraz ktoś się jeszcze orientuje co w  tym "domu schadzek" się dzieje, bo że nikt nie ma nad tym kontroli to już oczywista oczywistość).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka