Mirosław Włodarczyk Mirosław Włodarczyk
235
BLOG

Bardzo proszę Państwa o głosy

Mirosław Włodarczyk Mirosław Włodarczyk Polityka Obserwuj notkę 1

 Szanowni Państwo, Drodzy Kraśniczanie,

Cztery lata temu, kiedy zdecydowałem się kandydować na stanowisko burmistrza Naszego Miasta, wierzyłem w mądrość Kraśniczan. Wierzyłem, że mimo różnic i trudności, wszystkim nam zależy na dobru miasta i na jego rozwoju. W tamtych wyborach ponad dziewięć tysięcy osób, okazując mi zaufanie i przychylność, podobnie jak ja uwierzyło, że Kraśnik może zmienić się na lepsze. Teraz, po czterech latach mogę powiedzieć, że tak się stało, że Kraśnik jest innym, lepszym miastem.

Podczas całej kadencji starałem się być burmistrzem wszystkich Kraśniczan gdyż Kraśnik jest jeden, nasz wspólny. Kraśnik to miejsce, które ma nas jednoczyć, a nie dzielić. Z dumą mogę stwierdzić, że sukcesy tych czterech lat są wynikiem otwartego dialogu oraz współpracy z Mieszkańcami, z którymi wspólnie zmienialiśmy oblicze Naszego Miasta.

Z tego miejsca ogromnie Wam za to wszystko dziękuję.
        

Chociaż nie udało się jeszcze zrealizować wszystkich zaplanowanych projektów i inwestycji, to każdego dnia kontynuujemy rozpoczęty w grudniu 2010 długotrwały proces głębokiej odnowy Miasta . Pomimo sukcesów takich jak, m.in. uzbrojenie strefy ekonomicznej, pozyskanie inwestorów dających już niedługo nowe miejsca pracy, wprowadzenie programu „Nowa Energia dla Kraśnika, projekt przebudowy oczyszczalni, podniesienie jakości pracy spółek miejskich, inwestycji w infrastrukturę drogową i sportową, odnowienie Parku Miejskiego i wielu innych widocznych na co dzień efektów mojej pracy, to jednak wiele jest jeszcze do zrobienia, a wyzwań dla Miasta przybywa praktycznie każdego dnia. Biorąc to pod uwagę oraz wsłuchując się w głosy Mieszkańców, zdecydowałem się ponownie kandydować na stanowisko Burmistrza Miasta.

W latach 2014–2018 będziemy starać się pozyskiwać jeszcze więcej środków z funduszy unijnych w oparciu o już zdobyte doświadczenia. Moim celem jest również sprowadzenie do Kraśnika kolejnych, poważnych inwestorów z Polski i zagranicy, którzy utworzą nowe miejsca pracy. Dalsze podnoszenie komfortu życia Kraśniczan i jakości infrastruktury miejskiej to równie ważny cel, jaki wyznaczyłem sobie w zbliżającej się kadencji. Kraśnik potrzebuje gospodarza, który potrafi wykorzystać mocne strony naszego Miasta, aby rozwijać je w sposób przemyślany. Nie chodzi o pomysły, które pojawiają się w akcie olśnienia, tylko takie, które są efektem uważnego słuchania innych i wychodzą naprzeciw realnym potrzebom Miasta i jego Mieszkańców. Razem zbudujemy Kraśnik, który będzie dla nas domem, do którego wraca się ze spokojem i przyjemnością.

Służąc Miastu i zmieniając je na lepsze przez całą kadencję, dotrzymałem danego cztery lata temu słowa. Chciałbym zatem raz jeszcze prosić Państwa o zaufanie i oddanie na mnie swojego głosu w wyborach na Burmistrza Miasta Kraśnik w dniu 16 listopada 2014.

Z wyrazami szacunku

 

Mirosław Włodarczyk

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka