MMariola MMariola
810
BLOG

10.04.2010 Ekspertyza jawna czy niejawna?

MMariola MMariola Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 18

 

Ja niekumata jezdem ;)

Kumatych ;) prosze o wylozenie kawy na lawe.

Juz wyjasniam o co mi biega.

Kilka dni temu na stronie makowek przeczytalam:

- ekspertyza ta pozostaje niejawna, jak większość materiałów dowodowych trwającego śledztwa prokuratorskiego, nie zawiera jednak żadnych informacji sprzecznych z ustaleniami raportu Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego,

i dalej

- ekspertyza ATM, na którą powołuje się autor artykułu, jest znana Zespołowi, który pozyskał ją oficjalną drogą od Prokuratury. GP nie posiada chyba stosownych uprawnień do dostępu do materiałów zgromadzonych w trakcie prowadzonego śledztwa, ale najwyraźniej nie jest to dla nich żadną  przeszkodą.

www.faktysmolensk.gov.pl/aktualnosci/zatajona-ekspertyza-atm

 

Jak to w koncu jest ?

Ekspertyza jest jawna czy niejawna?

A jesli niejawan to dla kogo jest jawna?

 

 

Ps. w sprawie zdjec satelitarnych z dnia 05.04.2010
 
Mam pytanie.
Czy ta sama droga zespol A.M. mogl pozyskac za friko zdjecia z 05.04.2010 i przekazac je po obrobce Ch.Cieszewskiemu?
Bo tego, ze ktos w nich pedzel maczal, jestem wiecej niz pewna.
MMariola
O mnie MMariola

„I jak ten głupiec u mądrości wrót Stoję – i tyle wiem, com wiedział wprzod" Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka