mmkkmmkk mmkkmmkk
64
BLOG

Samokrytyka

mmkkmmkk mmkkmmkk Polityka Obserwuj notkę 9

Ja niżej podpisany chciałbym stanowczo stwierdzić ,że obce mi są jakiekolwiek wątpliwości co do trafności wyboru większości społeczeństwa. Solidaryzuję się z wami w waszym wyborze . To jest prezydent na miarę waszych marzeń, oczekiwań i dążeń . Z całą pewnością będzie on wypełniał tę funkcję z godnością , czemu dał już wielokrotnie wyraz . Wierze także ,że jego zaplecze bedzie umacniało i budowało (w końcu zgoda buduje) majestat i powagę tego urzędu . Nie mam najmniejszych wątpliwości ,że będzie to niezależny prezydent wszystkich Polaków  ,co zresztą udowadniał odważnymi głosowaniami w Sejmie wbrew stanowisku klubu .

Mam nadzieje ,że moje niesmaczne żarty mogą jeszcze zostać jako antyprzykład jak nie należy postępować.

Chciałem oświadczyć ,że zawsze popierałem najpierw KLD ,później UW , następnie PO . Nawet jeśli zakreśliłem coś w innej kratce , to była to zwykła pomyłka ,lapsus wyborczy ,którego się stanowczo wstydzę .
 

Obiecuję ,że zaprenumeruję Gazetę Wyborczą , kupię odpowiedni dekoder i będę oglądał TVN24  .

Uznam ,że IV RP to jest synonim wszelkiego zła .

 

mmkkmmkk

mmkkmmkk
O mnie mmkkmmkk

Apel ATK ws. CBA Ludzie myślcie to trochę boli ,ale da się wytrzymać (z autopsji :-) . My blog is my castle Oglądaj w lustrze swoją błazeńską twarz ...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka