Moher Moher
240
BLOG

Powitajmy uchodźców tradycyjnie...

Moher Moher Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Tradycyjnie – chlebem z szynką i 25 gram wódeczki.
Tych, którzy uszanują naszą polską, katolicką i tradycyjną gościnność witamy, pozostali to prawdopodobnie islamscy terroryści - samobójcy skoro nie potrzebują jadła, pokrzepienia i nawet zwykłą wodę wyrzucają na tory:

Równe szanse na azyl powinni mieć nie tylko uciekinierzy z Afryki i bliskiego wschodu ale również mordowani przez putinowskich terrorystów Ukraińcy i Polacy.

Dlaczego wszystko to jest nierealne? Ponieważ znów "socjalizm bohatersko walczy z problemami nieznanymi w żadnym innym ustroju".
Wystarczy skończyć z socjałem, zasiłkami i przymusowymi haraczami by wróciła normalność.
To ludzie i ich prywatna pomoc z wolnej woli ma sens. Wszystko inne to zniewolenie niszczące międzyludzkie więzi, empatię i odpowiedzialność za bliźniego. Indywidualna pomoc lub we wspólnotach (np. parafie) i dobra nieprzymuszona wola umacnia społeczności, integruje, jednoczy i otwiera serca.

Wówczas (pomijając równie istotne socjalistyczne kagańce, cła,  koncesje, akcyzy) Unia mogłaby w ogóle się nie interesować tym kto i kiedy przekracza jej granice. Państwa w ogóle nie powinno interesować co robią ludzie, Państwo nikomu ma nie pomagać, Państwo ma tylko bronić prawa wolności swoich obywateli a każdego, kto je łamie karać bezwzględnie i surowo.

Na koniec moja refleksja skierowana tylko do polskich katolików.
"Bo byłem głodny, a daliście Mi jeść; byłem spragniony, a daliście Mi pić; byłem przybyszem, a przyjęliście Mnie[…]" (Mt 25)
Jeśli płacicie przymusowe podatki, jeśli jesteście za tym, by to Państwo pomagało potrzebującym, jeśli dla pokazu, zabawy i aplauzu wpłacacie pieniądze na jakieś organizacje i nie potraficie wskazać palcem na człowieka, któremu pomogliście - niczego nie uczyniliście.

Jestem przekonany, że każdy katolik, który w jakikolwiek sposób wspiera antychrześcijański socjalizm - grzeszy.
Nie można być jednocześnie chrześcijaninem i socjalistą/komunistą - jedno jest zaprzeczeniem drugiego.
Bóg dał ci wolną wolę, ustroje wymyślone przez szatana ją odbierają.
Bóg stworzył człowieka, socjalizm zabija ludzi i przerabia na bezduszną, bezimienną dziką hordę.

Moher
O mnie Moher

Bunt przeciw tyranom to posłuszeństwo Bogu - Thomas Jefferson    Moja pierwsza notka w salonie: 07-11-2006r.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo