PiSMAC PiSMAC
34
BLOG

O finezji profesora Bartoszewskiego.

PiSMAC PiSMAC Polityka Obserwuj notkę 1

Finezyjna wypowiedź. Tak Władysław Bartoszewski określił swoje wystąpienie na spotkaniu honorowego komitetu poparcia dla Bronisława Komorowskiego. Jeżeli stwierdzenie, że "hodowca zwierząt futerkowych" nie nadaje się na prezydenta, jest finezyjne, to ja już nic więcej teraz nie piszę. Profesorowi i tak finezją nie dorównam.

PiSMAC
O mnie PiSMAC

Jestem zdeklarowanym (dosłownie i w przenośni)Pisowcem. Z PiSem związałem się w wieku szesnastu lat i tak mi zostało do dziś. Piszę o tym, ponieważ na tym blogu zamierzam, zajmować się głównie polityką i chcę być uczciwy, w stosunku do czytelników. Odbiorcy tego bloga powinni wiedzieć, że to co czytają pisze osoba w jakiś sposób (raczej niewielki) zaangażowana w toczący się spór. Sądzę, że w ten sposób jestem uczciwszy, od części dziennikarzy, którzy pod płaszczykiem bezpartyjności i bezstronności, od wielu lat manipulują opinią publiczną. Nie obiecuję obiektywizmu i bezstronności (od chwalenia PO są "zaprzyjaźnione media"). Mogę za to z całą pewnością obiecać uczciwość i brak manipulacji (ponieważ do zwolenników tychże "zaprzyjaźnionych mediów nie należę"). Życzę miłej lektury.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka