PiSMAC PiSMAC
24
BLOG

Kilka pytań o wyjazd marszałka.

PiSMAC PiSMAC Polityka Obserwuj notkę 6

Zadawanie pytań na blogach, stało się ostatnio modne, dlatego i ja pozwolę sobie zadać kilka. Zastanawiają mnie pewne kwestie związane z wyjazdem Bronisława Komorowskiego do Anglii:

  •  Czy pan Marszałek poleciał tam na koszt kancelarii sejmu, kancelarii prezydenta czy własnego sztabu wyborczego?
  • Czy obecny podczas spotkania wyborczego kandydata PO, Jacek Rostowski, przebywał tam jako osoba prywatna czy minister finansów?
  • Jeżeli jako osoba prywatna, to czy był w tym dniu na urlopie? Oraz czy przyleciał Londynu na własny koszt?
  • A jeżeli  jako minister finansów to dlaczego pokazywał się na wiecu wyborczym jednego z kandydatów?

Nie wiem czy ktoś już zadał podobne pytania odnośnie wyjazdu Komorowskiego. Do mnie dotarły jedynie informacje o sztucznym penisie.

PiSMAC
O mnie PiSMAC

Jestem zdeklarowanym (dosłownie i w przenośni)Pisowcem. Z PiSem związałem się w wieku szesnastu lat i tak mi zostało do dziś. Piszę o tym, ponieważ na tym blogu zamierzam, zajmować się głównie polityką i chcę być uczciwy, w stosunku do czytelników. Odbiorcy tego bloga powinni wiedzieć, że to co czytają pisze osoba w jakiś sposób (raczej niewielki) zaangażowana w toczący się spór. Sądzę, że w ten sposób jestem uczciwszy, od części dziennikarzy, którzy pod płaszczykiem bezpartyjności i bezstronności, od wielu lat manipulują opinią publiczną. Nie obiecuję obiektywizmu i bezstronności (od chwalenia PO są "zaprzyjaźnione media"). Mogę za to z całą pewnością obiecać uczciwość i brak manipulacji (ponieważ do zwolenników tychże "zaprzyjaźnionych mediów nie należę"). Życzę miłej lektury.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka