PiSMAC PiSMAC
29
BLOG

Czas decyzji zna już wyniki

PiSMAC PiSMAC Polityka Obserwuj notkę 2

Właśnie obejrzałem Czas decyzji na TVN24. Nic co widziałem  w ciągu ostatnich dni, nie wlało w moje serce takiej ilości optymizmu i otuchy, jak zachowanie uczestników tego programu. Zmasowany i paniczny atak "bezstronnych dziennikarzy" zaprzyjaźnionej telewizji pokazuje bardzo wyraźnie w jakiej panice jest dziś salon.

Ja jestem pewien, że jak to ujął Grzegorz Schetyna: "załatwimy sprawę w pierwszej turze". Moja prognoza na pierwszą turę to 52% Kaczyński 27% Komorowski.

PiSMAC
O mnie PiSMAC

Jestem zdeklarowanym (dosłownie i w przenośni)Pisowcem. Z PiSem związałem się w wieku szesnastu lat i tak mi zostało do dziś. Piszę o tym, ponieważ na tym blogu zamierzam, zajmować się głównie polityką i chcę być uczciwy, w stosunku do czytelników. Odbiorcy tego bloga powinni wiedzieć, że to co czytają pisze osoba w jakiś sposób (raczej niewielki) zaangażowana w toczący się spór. Sądzę, że w ten sposób jestem uczciwszy, od części dziennikarzy, którzy pod płaszczykiem bezpartyjności i bezstronności, od wielu lat manipulują opinią publiczną. Nie obiecuję obiektywizmu i bezstronności (od chwalenia PO są "zaprzyjaźnione media"). Mogę za to z całą pewnością obiecać uczciwość i brak manipulacji (ponieważ do zwolenników tychże "zaprzyjaźnionych mediów nie należę"). Życzę miłej lektury.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka