Łasuch Łasuch
1264
BLOG

Wilgotne ciasto z truskawkami

Łasuch Łasuch Rozmaitości Obserwuj notkę 14

Mamy wysyp truskawek i stąd mnóstwo pomysłów ja je zagospodarować.Ja wybieram znowu ciasto z truskawkami, uwielbiam! Ostatnio ciasto z truskawkami jadłem ponad tydzień temu, więc jutro będzie dobry dzień na to :)  Jest pyszne, wilgotne i ma co dla mnie dość istotne galaretkę.Także do dzieła!

Ciasto z truskawkami



Składniki:

1 kg truskawek, 2 błyskawiczne kremy karpatka , 5 jajek, 5 łyżek mąki, 5 łyżek cukru, łyżeczka proszku do pieczenia, 2 galaretki truskawkowe.

Sposób wykonania:

Truskawki musimy dokładnie wypłukać i poczekać aż wyschną.
Teraz zajmiemy się biszkoptem.  Białka miksujemy z cukrem, dodajemy żółtka, przesianą przez sitko mąkę i proszek do pieczenia. Biszkopt pieczemy w temperaturze 180 stopni aż się zarumieni, czyli jakieś 15-20 minut, po czym studzimy i zeskrobujemy wierzchnią warstwę.
Krem karpatka wykonujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu i wykładamy na biszkopt.
Na krem karpatkowy wykładamy dość gęsto suche truskawki i zalewamy rozpuszczonymi we wrzątku, wystudzonymi galaretkami.
I ciasto z truskawkami gotowe.
Życzę smacznego.

Łasuch
O mnie Łasuch

Łasuch jest łakomczuchem a do przepisów ma wszelkie prawa, jakby ktoś dociekał.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości