ZofiaBarbara ZofiaBarbara
271
BLOG

Sąd przyjął pozew 26.o6.2o13

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Polityka Obserwuj notkę 2

 Załęcznik do skargi 2075 i 2076

Prezes Sadu Rejonowego Łódź Widzew

Składam ponownie pozew przeciwko: SSR W.Sychniak i B.Lewandowskiemu - pozew zwrócono z naruszeniem prawa o czym świadczy moje pismo z 05.o2.2o13 skierowane do Prezesa Sądu - Zał 1 W.w sędziowie skazali mnie na grzywnę 10.160.- zł na podstawie fałszywych oskarżeń W. i S.Kłosińskich oraz ich rodziny o rzekome podniesienie poziomu posesji o 0.60 mb oraz zlokalizowanie kotłowni i niezgodnie z dokumentacją.

Oskarżenie jest sprzeczne z dokumentami :

1. Protokołem z wizji lokalnej z 15.o3.2o11 sporządzonym przez sędziego B.Lewandowskiego - Zał 2

2 .Protokołem Wydziału Ochrony Srdowiska UM Lodzi z 20.08.2009 - Zał 3

3. Opinią mgr.inż R Gibke z wizji lokalnej z 19.11.201o - Zał 4

4. Poziomem szamba wybudowanego przez poprzedniego właściciela które winno być 0.60 mb poniżej poziomu

5. Kotłownia zlokalizowana jest zgodnie z dokumentacją - która jest do wglądu w każdej chwili

6. Widoczna izolacja budynku granicznego wykonana na moją prośbę przez W. i S. Kłosińskich Sędzia W.Sychniak o4.o8.2o11 wydała Postanowienie - Zał 5 odrzucając mój wniosek o apelację łamiąc art367 & 1 Kp c również odrzucono mój wniosek o uzasadnienie wyroku łamiąc art. 328 &1 Kpc.Nie zostałam powiadomiona o terminie rozprawy, nie miałam adwokata Sąd miał obowiązek przesłać mi wyrok skazujący w określonym terminie z określonym pouczeniem.

Wyrok zauważyłam przeglądajac dokumentację po 2 miesiącach. W dniu o3.o4.2o12 złożyłam pismo domagając się wstrzymania bezprawnej egzekucji - bez skutku - Zał 6 i Zał 7 Nakaz egzekucyjny

Sąd Okręgowy III Wydz.Cywilny Odwoławczy w Lodzi Postanowieniem IIICz 1843|11 z dnia 19.1o.2o11 i 23.11.2o11 oddalił moje zażalenie na Postanowienie SSR W.Sychniak. - Zał 8 i 9

 

Proszę o zwolnienie mnię z kosztów sądowych w całości.Wartość przedmiotu sporu 3o.ooo.- zł

 

Wymienione Załączniki w ilości szt.9 znajdują się w aktach sprawy                                                 

Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka