ZofiaBarbara ZofiaBarbara
358
BLOG

skarga 2084 i 2085

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Prokurator Generalny RP - skarga 2084

Prokuratura Rejonowa Łódź Górna - skarga 2085

Zofia Laska

/adres/

93-332 Łódź

Łódź 08.07.2013

Odpowiadając na pismo z 25.o6.2013 Pa 8o|13 prokurator Iwony Woźniakowskiej należy stwierdzić na podstawie zgromadzonej dokumentacji że “wyjaśnienie ‘ dot: mojej skargi 2063 opublikowanej na Salonie 24 pl - jest bzdurą kompromitującą nie tylko Prokuraturę ale również Władze III RP pozwalające na takie działanie Prokuraturze Łódzkiej . Prokurator nie ma zielonego pojęcia o sprawie albo świadomie i z premedytacją pisze bzduryw obronie przestępców wiedząc że może sobie na to pozwolić . Decyzja PINB nr 435 |11 nakazuje inwestorowi rozebranie przedsionka - czy to wpływa na ewidentne łamanie moich praw własności poprzez zmianę konstrukcji dachu z jego podniesieniem o 1 mb i wybudowanie kominów - bez pozwolenia na budowę art.28 Pr Bud . Decyzja nr 434|11 nakazuje ocieplenie ściany granicznej która z powodu zmiany konstrukcji dachu została podniesiona o 1.5 mb . Czy ocieplenie ściany zmieni negatywne skutki podniesienia dachu ocieniającego elewację mojego domu pozbawiając mnie słońca w pomieszczeniach na parterze oraz całą maleńką moja posesję Decyzje w|w zaskarżyłam do Prokuratora Generalnego RP oraz Prokuratury Apelacyjnej Lodzi - skargi 2o4o i 2o41. W|w decyzje winny być przedmiotem dochodzenia ponieważ ewidentnie łamią Pr Bud zwłaszcza w świetle Wyroków WSA który nawet ukarał grzywną PINB za nie wykonanie tych Wyroków Tymczasem stanowią argument dla prokuratora do odrzucenia mojej zasadnej skargi nr 2063 prokuratorzy : M.Al.Kadi, I. Woźniakowska i M. Mazurczyk - działają na szkodę moją oraz interesu publicznego obciążając od 2oo 4 r. kosztami swojej korupcji Skarb Państwa | 112 orzeczeń sądowych 52 adwokatów z urzędu | korespondencja oraz postanowienia dot: 2o85 skarg. W|w prokuratorzy poświadczają nieprawdę art. 271 Kk Oskarżenie to winno być rozpatrzone przez Sąd Karny na podstawie dokumentów i wizji lokalnej.


 

Do wiadomości oraz działania jako jednostki nadrzędnej - Prokuratura Apelacyjna w Lodzi - skarga 2o86 - Prezes Trybunału Konstytucyjnego RP - kolejny dokument zasadnej mojej skargi z Art.79 Konstytucji RP -skarga 2o87 

 

 Pismo to zostanie opublikowane na Salonie 24 pl - walcząca z sądami zofiabarbara

Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka