ZofiaBarbara ZofiaBarbara
161
BLOG

Biuro Ministra Sprawiedliwości- skarga 2092

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Polityka Obserwuj notkę 0

Biuro Ministra Sprawiedliwości- skarga 2092

dot: działania sędzi E. Swiderskiej

Zofia Laska 

/Adres/

93-332 Łódź

Łódź 3o.07.2o13 

Pismo BM- III-o51-2418|13|4|Rz 24.07.2013 to kolejna kompromitacja nie tylko Ministra Sprawiedliwości ale również Rządu Pana D. Tuska . Sędzia E. Swiderska doskonale zna moją sprawę - koresponduje ze mną ponad 7 lat otrzymała do rozpatrzenia kilkadziesiąt moich skarg| jestem w trakcie sporządzenia dokładnej specyfikacji | które precyzyjnie określają moje żądania “ egzekwowania przez władze Lodzi Pr Bud art. 28 i 28 p 2 oraz Konstytucji RP Art. 32 Minister Sprawiedliwości RP jest odpowiedzialny za przestrzeganie przez niezawisłych sędziów prawa ustanowionego przez Sejm RP oraz Konstytucji RP przyjętej przez Naród Polski A więc sędziowie niezawiśli inaczej - łamiący obowiązujące prawo i Konstytucje RP na rzecz wybranych przestępców winni być eliminowani z Polskiego Wymiaru Sprawiedliwości - jeżeli Minister Sprawiedliwości RP nie ma takich kompetencji sprawę kieruje do instytucji które takie kompetencje mają. Instytucja kasacji oraz Sad Apelacyjny może funkcjonować w praworządnym państwie w którym przestrzegane są Praw Człowieka .W Polsce rządzą układy dowodem jest moja sprawa jednoznacznie określona w Pr Bud art. 28 i 28 p.2 trwająca od o2.o5.2oo3 r- 113 rozpraw sądowych przy udziale 53 adwokatów z urzędu 2o91 skarg do Władz III RP - kto za to płaci “ społeczeństwo “Łódzki Wymiar Niesprawiedliwości skorzystał z poparcia Władz III RP i w mojej sprawie zastosował tak obecnie modną zasadę “ hipoteki odwróconej “ Zostałam skazana Wyrokiem II C 317|09 SR Łódź Widzew na grzywnę 1o.16o.- zł na rzecz przestępców na podstawie fałszywych zeznań tych przestępców odmówiono mi Uzasadnienia Wyroku oraz apelacji Niezawiśli inaczej sędziowie umaczani po uszy w mojej sprawie sadzą że znaleźli sposób który zmusi mnie do milczenia Moja nędzna emerytura księgowej Służby Zdrowia została obciążona egzekucją 3oo.- zł miesięcznie Tak przyzwoity obywatel został ukarany za walkę o swoje prawa obywatelskie z sędziami niezawisłymi inaczej z akceptacją Rządu Donalda Tuska W załączeniu skarga 2o89 opublikowana na Salonie 24 pl

Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka