ZofiaBarbara ZofiaBarbara
341
BLOG

Prezes Sądu Rej.Łódź Widzew - skarga 2o89

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Polityka Obserwuj notkę 0

 

Zofia Laska

/adres/

Łódź 93-332

Pan Robert Swiecki

Prezes Sądu Rejonowego Łódź Widzew

- skarga 2o89

Łódź 29.07.2o13



Zaskarżam Zarządzenie S.S.R. K.Grzegorczyka - Klimczaka z 18.o7.2013 Sygn

akt IC 522|13 które otrzymałam za potwierdzeniem odbioru 25.07.2013. Zaskarżenie kieruję do Prezesa Sądu który zgodnie z ostatnim akapitem pozwu 1 z 22.o1.2013 oraz ostatnim akapitem mojego pisma z 05.07.2013 nie odmówił mi objęcia sprawy osobistym nadzorem. S.S.R K. Grzegorczyk-Klimczak poświadcza nie prawdę art.271 Kk , w piśmie skierowanym do Prezesa Sądu z 05.07.2013 przyjętym przez Biuro Podawcze Sądu w dniu 05.07.2013 wszystkie argumenty które stanowią powód odrzucenia pozwu - wyjaśniłam .S.S.R Grzegorczyk-Klimczak nie rozpatrzył mojej zasadnej prośby o całkowite zwolnienia z kosztów sądowych - moja emerytura obciążona bez prawnym Wyrokiem II C 317|09 daje mi

takie prawo

Pozew mój jest zasadny - skazano mnie na grzywnę bez udowodnienia winy na skutek manipulacji terminami pozbawiając apelacji oraz Uzasadnienia Wyroku .Nie jest to pierwsze bezprawne działanie pozwanych sędziów - szczególnie sędzi W Sychniak która wielokrotnie w przeszłości łamała prawo i Konstytucję RP Art 32 i 45 na rzecz przestępców W i St Kłosińskich .Dowodem mojego twierdzenia jest mój pozew z 19.09.2008 - Zał 1 jak że zasadny w świetle Wyroków WSA : II SA|Ld 683|08 , II SA |Ld 934|o8 oraz IISA|Ld 1265|1o , który do chwili obecnej nie został rozpatrzony - na jakiej podstawie prawnej to pytanie kieruję do Pana Prezesa- a więc nie dopełniono obowiązków art 231 Kk Od 2oo8 r odbyło się w mojej sprawie wiele rozpraw a sprawa nie jest zakończona - kto za to płaci Panie Prezesie ?

Sędziowie niezawiśli inaczej w demokratycznym państwie prawa nie mogą orzekać w Sądzie - ponieważ swoja potężną władze mogą wykorzystać na rzecz przestępców niszcząc przyzwoitego człowieka . Domagam się udowodnienia mi jakiejkolwiek winy dającej prawo do skazania mnie na grzywnę 1o.16o. zł

Pismo to kieruje do Ministra Sprawiedliwości RP - skarga 209o oraz Prokuratury Apelacyjnej w Łodzi- skarga 2o91 - oczekuję rozprawy karnej przeciwko w|w sędziom którzy ewidentnie w mojej sprawie złamali Konstytucje RP Art 32 i 45 oraz winni ponieść konsekwencje prawne z art. 231 i 271 Kk.



Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka