ZofiaBarbara ZofiaBarbara
204
BLOG

Premier RP D. Tusk

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Polityka Obserwuj notkę 0

 Lódz 3o.07.2o13

                                Szanowny Panie Premierze kieruję do Pana kolejną skargę - 2o93  - ponieważ nie czuję sie"skundlonym  polakiem  " ani  " zapitym  motłochem " mam zamiar  zawalczyć z Panem o swoje  prawa gwarantowane w obowiązującym prawie, Konstytucji RP, Konwencji Praw Człowieka ,  króra obowiązuje  Polskę  od 01.05.1993 r.  Od pewnego czasu  Salon 24 pl  poblikuje moje listy  otwarte  do Władz III RP  oczywiście  ze skutkiem żadnym -  proszę się  zainteresować sprawą -  mam  nadzieje że jako " Człowiek Solidarności " poprze Pan  działanie tego niezależnego w całym tego słowa  znaczeniu madium  i rozwiąże Pan"     mój problem zgodnie  z obowiązującym  PrBud  art 28 i 28 p2 oraz Konstytucją RP Art  21 i 32   W załączeniu moja skarga nr. 2o93  Czy tak może funkcjonować  Wymiar   Sprawiedliwości  w  demokratycznym  państwie  prawa- 113  orzeczeń sądowych  przy udziele  53 adwokatów z  urzędu w sprawie  jednoznacznie określonej w |w PrBud - kto za to płaci ?

Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka