ZofiaBarbara ZofiaBarbara
222
BLOG

Prezydent RP.Pan.B. Komorowski-skarga2o94

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Polityka Obserwuj notkę 0

 

Łódź o1.o8.2013 -

Pismo BLO-0600-2869|17-19 |-2o13- KM z 26.o7.2013 r to kompromitacja Prezydenta RP . "Ekspert " Pani D. Pośniak odpowiadając na moją skargę - 2o67 złamała Konstytucję RP Art 7,21,26,32 i 144 p. 1o na rzecz przestępców :

"Łódzkiej mafii prokuratorsko- sędziowsko- adwokackiej " która od 2004 r łamie PrBud art. 28 i 28 p.2 , Konstytucję RP Art : 7,21 ,3o,32 i 45 oraz ignoruje Wyroki WSA na rzecz inwestora II samowoli budowlanych, który dokonał dwóch zmian konstrukcji dachu bez pozwolenia na budowę. WSA uchylił znaczące decyzje PINB i LWINB jako bezprawne łamiące prawo materialne.

Tu nie chodzi o konflikt sąsiedzki jak twierdzi "Ekspert" - sąsiedzi wykorzystali sytuacje jaką stworzył im miejscowy Układ Władzy , którego działanie akceptują Władze III RP i jak wynika z w|w pisma również Pan Prezydent B. Komorowski. Parafrazując pewną wypowiedz Pana Prezydenta B. Komorowskiego -

"jaki Prezydent takie przestrzeganie Konstytucji RP przez organy władzy publicznej "

"Ekspert" nie odnosząc się do meritum skargi - 2067 działa na moją szkodę art.231 Kk , ignoruje moje prawa obywatelskie gwarantowane w Konstytucji RP oraz Prawa Człowieka gwarantowane w Konwencji Praw Człowieka , której Polska jest Sygnatariuszem od 01.05.1993 r. Szanowna Pani "Ekspert "ostateczna jest tylko śmierć" - naruszono moje prawa własności, które nie ulegają przedawnieniu art 223 & 1 Kc - będę walczyła o swoje prawa do skutku. Moje żądania skierowane do Prezydenta RP są zasadne i celowe. Sprawą winna się zająć NIK, a to jest w gestii Prezydenta RP- Art. 144 p1o Konstytucji RP skoro jak wynika z licznej korespondencji ani Minister Sprawiedliwości RP ani Prokurator Generalny RP nie posiadają kompetencji aby moja sprawę jednoznacznie określoną w PrBud zakończyć zgodnie z obowiązującym prawem. Nie jest dla mnie ważny wyłącznie mój czubek nosa - Konstytucję RP zaakceptował Naród Polski - są to Jego prawa które muszą być przestrzegane przez Rząd RP i Prezydenta RP

Walcząca o swoje prawa obywatelskie Zofia Barbara Laska

Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka