ZofiaBarbara ZofiaBarbara
263
BLOG

Prokurator Generalny skarga 2095,2096,2097

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

 Prokurator Generalny RP - skarga 2o95

Prokuratura Rejonowa Lódż Górna - skarga 2o96

Prezes Sądu Rejonowego Łódź Widzew- skarga 2o97

 

Zofia Laska

/Adres/  

 

Moja śmiesznie mała sprawa jedno znacznie określona w PrBud art. 28 i 28 p.2 zmiana konstrukcji dachu wymaga pozwolenia na budowę oraz mojej zgody - ponieważ podniesione dachy naruszają moje prawa własności | - trwa od 02.05.2003 r Dwie samowole budowlane zostały zaakceptowane przez : PINB , LWI NB .Prokuraturę Rejonową Łódź Górna oraz Sąd Rejonowy Łódź Widzew | działanie Prokuratury Łódź Sródmieście, Prokuratury Okręgowej oraz Apelacyjnej podobnie jak Sądu Rejonowego Łódź Sródmieście, Sąd Okręgowego oraz Apelacyjnego to jedynie koleżeńskie przysługi - na jakie może sobie pozwolić w III RP Łódzki Wymiar Niesprawiedliwości.

 

Mam nadzieję że subsydiarna skarga sporządzona przez Pana mecenasa

Zbigniewa Majewskiego - Kancelaria Adwokacka Al. Mickiewicza 15 - będzie oparty na faktach:

1. wizji lokalnej oraz opinii biegłego

 

2. Wyrokach WSA ,które uchyliły wszystkie znaczące decyzje PINB i LWINB jako niezgodne z prawem łamiące prawo materialne Znamiennym dla sprawy jest fakt że Prokuratura oddaliła moje doniesienie o popełnieniu przestępstwa przez PINB i LWINB złożone na podstawie w|w Wyroków, oraz fakt że Wyroki WSA nie zostały wykonane do chwili obecnej

 

3. w tej sprawie posiadam status osoby pokrzywdzonej

 

4. protokołach z interwencji Policji wzywanej na okoliczność wulgarnych burd sąsiedzkich z naruszeniem moich dóbr osobistych oraz nietykalności cielesnej przez inwestora w|w samowoli - W i St Kłosińskich.

 

Ufam że Pan mecenas Zbigniew Majewski posiada odpowiednią etykę oraz szacunek do wykonywanego zawodu i przeciw stawi się działaniom Łódzkiego Wymiaru Niesprawiedliwości - łamiącego od 2oo4 r moje prawa obywatelskie gwarantowane w Konstytucji RP oraz Konwencji Praw Człowieka . Również znamiennym dla sprawy jest fakt że to ja zostałam ukarana grzywną na podstawie fałszywych zeznań inwestora W i St Kłosińskich na rzecz W i St Kłosińskich . Odmówiono mi uzasadnienia Wyroku II C 317|09 SR Łódź Widzew oraz oddalono moją jakże zasadną apelację Do Władz III RP skierowałam już 2098 skarg tą ostatnią kieruje do Prezesa Trybunału Konstytucyjnego RP w ramach przesłanej skargi z Art 79 Konstytucji RP

 

Walcząca o swoje prawa obywatelskie Zofia Barbara Laska

 

Pismo to zostaje opublikowane na Salonie 24 pl- walcząca z sądami ZofiaBarbara

 

PS. Jeżeli Pan mecenas podobnie jak poprzednich 5o adwokatów z urzędu nie oprze skargi subsydiarnej na w|w faktach - niech się lepiej wycofa ponieważ na takie działanie szkoda środków z Budżetu Państwa

Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka