ZofiaBarbara ZofiaBarbara
179
BLOG

Minister Sprawiedliwości RP - skarga 2099, 2100

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

 Minister Sprawiedliwości RP -skarga 2099

Prezes Sądu Rejonowego Łódz Widzew - skarga 2100

 

Zofia Laska

 

/adres/

Działanie tego Sądu dot: mojego jak że zasadnego pozwu przeciwko sędziom Wioletcie Sychniak i Bartoszowi Lewandowskiemu - uważam za ewidentne łamanie Konstytucji RP Art 32 i 45 na rzecz w|w sędziów - czy “ Sąd to towarzystwo wzajemnej adoracji “ “ czy III Władz RP -” Sądownicza “, która ma czuwać nad przestrzeganiem prawa i Konstytucji RP prze obywateli RP - może sama ewidentnie łamać prawo i Konstytucję RP -na rzecz wybranych przestępców.?

Tak w pozwie z 22.01.2013 bezprawnie oddalonym pismem z 03.06.2013 jak i w powtórnie złożonym pozwie z 26.06.2013 prosiłam o zwolnienie mnie z wszelkich kosztów sądowych do czego upoważnia mnie moja emerytura netto 94o.- zł | 3oo.zł to egzekucja haniebnego Wyroku IIC 317|o9 orzeczonego przez w|w sędziów na podstawie fałszywych zeznań przestępców W i St Kłosińskich na rzecz tych przestępców|.

A więc przesyłanie kolejnych Wezwań do uiszczenia opłat sądowych w sumie 1.5oo.zł lub 3oo.- zł jest świadomym manipulowaniem prawem -mającym na celu przesunięcie w czasie rozpatrzenie zgodnie z obowiązującym prawem mojego zasadnego pozwu przeciwko w|w sędziom poświadczającym nieprawdę art 271 na rzecz przestępców . W|w sędziowie niezawiśli inaczej winni być wykluczeni z zawodu nie mogą wydawać Wyroku w imieniu Rzeczypospolitej Polskiej łamiąc Konstytucje RP Art 32 i 45 na rzecz przestępców . W Wezwaniu z 01.08.2013 nie sprecyzowano o jakie zażalenie chodzi więc nie mogę dostarczyć 2 odpisów w podanym terminie Pismo zostało skierowane do Prezesa SR Pana R . Swieckiego który tą sprawę objął osobistym nadzorem - Szanowny Panie Prezesie domagam sie wyznaczenia terminu rozprawy oraz wstrzymania bezprawnej egzekucji, 3oo.-zł miesięcznie to jest kwota którą muszę wydać na opał - czy z powodu powiązań korupcyjnych czy ideologicznych sędzi W. Sychniak z przestępcami WiSt Kłosińskimi mam mieć zimą zimne kaloryfery ?

 

Walcząca o swoje prawa obywatelskie Zofia Laska

 

PS.Każde słowo tego pisma mogę udowodnić odpowiednim dokumentem


Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka