JanKantyk JanKantyk
1334
BLOG

Niesmak i żenada w programie Teleekspress

JanKantyk JanKantyk Kultura Obserwuj notkę 12

Jak dobrze wiemy wczoraj północną część naszej Ojczyzny nawiedził kataklizm w postaci trąby powietrznej. Setki ludzi straciło dorobek całego życia, jedna osoba w wieku 60 lat straciłato co najcenniejsze - życie. Wiadomość ta była kolokwialnie rzecz ujmując "jedynką" w Teleekspresie. Zbulwersowało mnie w jaki sposób prowadząca serwis przeczytała tekst dotyczący tej smutnej nowiny - zupełnie bez emocji. Natomiast informację o zniszczeniu bodaj 300 hektarów Borów Tucholskich przeczytano smutnym i stonowany głosem. Wynika z tego, że dla rządzonej prze Dworaka TVP liczy się o wiele bardziej szeroko rozumiana natura niż ludzkie życie. Media przyzwyczaiły mnie do tego, iż mam płakać z powodu zabitych w Anglii lisów, a ignorować mordowanie nienarodzonych dzieci. Ale ja jestem "ten dziwny", który nie boi się powiedzieć STOP!

JanKantyk
O mnie JanKantyk

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura