murgrabia czorsztyński murgrabia czorsztyński
126
BLOG

Nareszcie jest precedens

murgrabia czorsztyński murgrabia czorsztyński Polityka Obserwuj notkę 14
obrona symboli religijnych jest uprawniona i słuszna.

 To jest mój symbol religijny i mam prawo go bronić, bo żyjemy w wolnym demokratycznym kraju. Nikt nie ma prawa kierować mi twarz gaśnicy proszkowej, dlatego, że ja bronię symbolu religijnego — powiedziała kobieta zaatakowana przez Grzegorza Brauna.

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/grzegorz-braun-zaatakowal-ja-gasnica-prysnal-mi-w-twarz/2txd99s?


# błazen purymowy 

Każda opublikowana tu notka jest produktem kolekcjonerskim. Nie służy do czytania, ani też do zamieszczania w niej informacji bądź opinii. Uwaga: CACATOR CAVE MALUM!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka