muhomornicza muhomornicza
247
BLOG

myślałam, że jeszcze nie żyje

muhomornicza muhomornicza Kultura Obserwuj notkę 1

nie mogę istnieć (nie mam pewności co do słowa istnieć,
może bytować?) nie mogę istnieć bez nonsensidła.
trzeba coś wstawić pomiędzy te moje słowa
bezjaźnidło bezbaśnidło bezwaśnidło
bezkompromisidło bezigrzydło bezwonidło
bezkonstansidło bezrezonansidło bezdansidło
bez tych głupot ja to nie ja
a Belmondo ma dzis 80 urodziny
myślałam że już nie żyje
da się  uchwycić  co czujesz? sposobu nie znam
to pewnie stracimy jakiś potencjalnie wspaniały tekst
Ty piszesz, ja - czytam
ja - piszę, że czytam
zamiast pisania generuj teksty
-ale nie wiem co i w jakiej formie
-nie poddawaj się - coś wymyślisz

Zobacz galerię zdjęć:

w trakcie konstrukcji

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura