Myszon Myszon
68
BLOG

Zaniki pamięci Donalda Tuska

Myszon Myszon Polityka Obserwuj notkę 6

 Oglądając dzisiaj wiadomości, przez chwilę pomyślałem, że podmienili nam premiera. Niby wyglądał tak samo, ale mówił zupełnie inaczej niż jeszcze parę miesięcy temu.

Otóż Donald Tusk zarzekał się, że te zbliżające się wybory prezydenckie są niezwykle istotne, może najważniejsze ze wszystkich dotychczas. Od tego, kto wygra zależy los Polski, w jakim kierunku pójdzie polityka naszego kraju. Mówił to z taką śmiertelną powagą, że byłem w stanie mu uwierzyć. Tylko jedna rzecz mi się nie zgadzała…

Niewiarygodne! – pomyślałem. Przecież kiedy ogłaszał rezygnację ze startu w Pałacu Namiestnikowskim nie było żadnej władzy, tylko żyrandole, prawdziwa polityka, od której zależy los Polski była w Radzie Ministrów.

Czyżby nagle Donald Tusk przeczytał konstytucję i zmienił zdanie? A może to zaniki pamięci? 

Myszon
O mnie Myszon

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka