5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse
3284
BLOG

Takiego szmaciarstwa,to nawet za Urbana nie widziałem

5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse Polityka Obserwuj notkę 11
Oglądałem dzisiejszy marsz na Polsat News, TVN24. Tłumy wesołych ,spokojnych,pełnych optymizmu ludzi - pół miliona.
Oczywiście "przeskakiwałem" na tvp info ,ale tam jakaś cepelia tylko....
Dopiero po 4 godzinach ruszyła propaganda,której nie tylko Gebbels by się nie powstydził, ale nawet sam Putin.
Podpis widzimy... i scena z jednym awanturnikiem pokazywana na okrągło.Jak na 500 tys. jeden incydent,to jest nic...ale nie dla kursantów gebbelsówki w Toruniu.
Gdzieś przeczytałem o dziennikarzach,tych dziennikarzach , że to prostytucja dziennikarska.Wybaczcie,ja bym to określił "ździry najgorszego sortu". Nawet nie muszą środkowego palca pokazywać.

ja-wasz armageddon "Choroba która was toczy jest nieuleczalna.Będziecie z tym cierpieć,będziecie zgrzytać zębami,będziecie nienawidzić aż po kres swoich dni,a nawet dopóki ten świat nie sczeźnie i nie przeminie. I wcale nie jest mi was żal. Już nie."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka