Wampir Typu X1 Wampir Typu X1
73
BLOG

UWAGA! ULTIMATUM!

Wampir Typu X1 Wampir Typu X1 Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Stawiam ultimatum moderatorom i władzom Salonu 24, które ewidentnie idą z Wampirami na próbę sił. 

Jeżeli natychmiast nie zostanie zdjęta blokada ze wszystkich moich kont, dam mojej Armii sygnał do ataku.

Na początku patrzyłem na tę szaloną cenzurę przez palce, po zwinięciu kolejnych kont przeszedłem do działań zaczepnych, ale gdy odpowiedziano na nie tępą, brutalną siłą (ostrym banowaniem nawet moich "pokojowych" kont) postanowiłem przejść do Wielkiej Ofensywy.

Moderatorzy, wciąż macie szanse poddać się i tym samym zyskać pokojową koegzystencję z moją osobą. W przeciwnym razie nie chciałbym być na waszym miejscu.

Usunięcie tej notki lub co gorsza, konta, uznam za sygnał do ataku który będzie niczym pojawienie się Hiszpańskiej Inkwizycji.

Na "odwinięcie" Wampira TYpu X1 czekam do godziny 22.00. Później decyzja o ataku będzie nieodwołalna.

 

Pozdrawiam z Zaświatów i liczę na waszą rozwagę.

 

                                                                                                           Wampir Typu X1   

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości