Nathanel Nathanel
403
BLOG

ŻĄDAM tolerancji , dla mojej nietolerancji.

Nathanel Nathanel Polityka Obserwuj notkę 5

Jedynie sluszne mendia sa rozgrzane do czerwonosci " w temacie" tolerancji. Nie schodza z ekranow twarze coraz to nowych "popieraczy" milosnikow zwieraczy.

Skoro wiec TOLERANCJA jest obowiazkowa DOMAGAM sie takiejze dla mojej nietolerancji. Wszakze moze byc , jak przypuszczam , jeden z tym klopot. Ja ze swoja nietolerancja jestem jakby w wiekszosci, a jazgfot odbywa sie na okolicznosc tolerancji mniejszosci. I to dla takiej zwierzyny, ktora nie potrafi odroznic faceta od kobiety.

Niewiarygodne na pozor, ale podobno prawdziwe.

Nathanel
O mnie Nathanel

©Copyright The Nathanel. All rights reserved. This material may not be published, broadcast, rewritten or redistributed. George Orwell .............W CZASACH POWSZECHNEGO OSZUSTWA , MÓWIENIE PRAWDY JEST CZYNEM REWOLUCYJNYM.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka