Nathii M. Nathii M.
217
BLOG

Nowe Lubczasopismo "Debiut24"

Nathii M. Nathii M. Rozmaitości Obserwuj notkę 13

Lubczasopisma wciąż są źródłem kontrowersji, jedni je lubią inni nie, ale fakt jest faktem - zajmują one 80% powierzchni SG i trzeba z tym jakoś żyć, bo one nie znikną.

"A gdzie miejsce dla nowych autorów?" - krzyknie jeden czy drugi oburzony.

Pomyślałam, że w takim zakresie w jakim jestem online (czyli w tym tygodniu dość często, później pewnie rzadziej) będę wyszukiwać ciekawych (zaznaczam: ciekawych!!! nie grafomańskich opowieści dziwnej treści) notek nowych autorów, hmm, powiedzmy do dziesiątej notki włącznie.

Ponieważ jednak lubię i dziwaczne notki raz na jakiś czas, kontempluję wprowadzenie kategorii "kosmos i jego mieszkańcy" gdzie najcudaczniejsze debiuty mogłyby zostać opublikowane. Swoją drogą, nie wiedziałam że z tymi kategoriami taki problem, np. nie wiedziałam jak sklasyfikować tekst o wróżbitach w TV i w końcu stworzyłam kategorię "z czapy". Do redakcji zaprosiłam specjalistę od tagów, Lemoniadowego, który mam nadzieję pomoże mi to i owo uporządkować.

Każdy może dodać znalezioną notkę do naszego lubczasopisma, na razie mam dwie opublikowane i jedną oczekującą =) Skoro znani blogerzy odchodzą, a my chcemy tu zostać, musimy znaleźć sobie innych blogerów do czytania i temu właśnie służy nowe LCz. Wyrażam skromną prośbę do Administracji24 aby nie stroniła od umieszczania naszych znalezisk na promowanych pozycjach =)

http://lubczasopismo.salon24.pl/debiut/

Nathii M.
O mnie Nathii M.

C'est moi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości