navigo navigo
328
BLOG

Coś mi morzem zaszumiało od gór:)

navigo navigo Rozmaitości Obserwuj notkę 5

SEA CAVES HAIKU*

white shells made of rock

glister like jevels in sea sand

touched with  mild waves

 

*  To haiku napisałam przed chwilą w komentarzu dla Dunajca - z podziękowaniem za biel i zieleń Beskidów i morskich grot, i za piękny wiersz Seferisa:). Ba, ale jak wkleić zdjęcie w komentarzu? Tego wciąż nie umiem, a trochę bieli i zieleni chcę ofiarować Autorowi wielce inspirujących notek.  Dlatego - tutaj. Dedykację miałam umieścić w tytule notki, ale może lepiej tak - jak w morskiej grocie.

Angielski tekst nie przekłada się zbyt dobrze na polski - daję po prostu "wersję równoległą":)

HAIKU MORSKICH GROT

Białe muszle skał

Lśnią jak łuski na piasku

Pod dotykiem fal

 

navigo
O mnie navigo

homo viator Wszystkie moje teksy i zdjęcia są objęte prawem autorskim.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości