navigo navigo
601
BLOG

Abecadło burzowych cymbałów (tryptyk literyjkowy)

navigo navigo Rozmaitości Obserwuj notkę 31

A, B, C.... (część pierwsza)

 

Absurdalny apetyt astrachańskich astrów

Atakuje agonię ameb amoralnych

Agonalną atrofią ambry alabastru,

Apostatyczną arią arterii astralnych.

 

Barany budzą bestie błyskając białawo

Baraszkują bezdrożem błądzące bezmyślnie

Butny basior bez broni bije burzy brawo

Bezrozumna brawura burzanami błyśnie

 

Celnie celnik całuje cląc całuny całe

Cnotę ceni cny cymbał codziennie cerując

Cyzelowane cukrem ceremonie całek

Cukiernicy cudzymi cudami cechują

.....

 

Napisałam Abecadło na więcej literek. Tak mniej więcej do połowy alfabetu.

Zatrzymało mnie "Ł" ...

Tak, bo w zasadzie - nie lubię sequeli:)...

"Lalka" - to "Lalka", i już:)

Pewnie kiedyś napiszę do końca, a może nie napiszę - jak mi się będzie chciało.

Pewnie i tak całości tu nie zamieszczę.

Dwa lata temu już tu kilka literyjkowych strof z rymami wpisałam. Wtedy nie przyszło mi do głowy, żeby zrobić całe Abecadło... Ta notka jest wciąż w "Salonie"; są w niej inne fragmenty literyjkowej rymowanki. Literki  j, k, w... rozsypane losowo. "On a random basis":) 

Linka spróbuję dać w komentarzu...

Ale już nie dziś.

Teraz wsłuchuję się w deszcz i pohukiwanie burzy.

.....

navigo
O mnie navigo

homo viator Wszystkie moje teksy i zdjęcia są objęte prawem autorskim.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości