Mateusz Latos Mateusz Latos
317
BLOG

"Bochater"

Mateusz Latos Mateusz Latos Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Każdego dnia walczysz aby żyć lepiej

Zarywasz noce aby z całych sił marzenia spełniły się

A ty w sam sobie masz dar aby o lepsze życie grać

Błąkasz się myślami co będzie gdy zrobię krok na przód

Lecz nie oglądaj się tylko walcz jak serce chcę

I nigdy nie mów że to koniec a sukces w Tobie narodzi się

Bo to co piękne Twoimi barwami malowane jest  

A w sercu twym coraz większe pragnienia

Sam dla siebie jesteś bohaterem

Nie ważne jaki start życie ci dało

Tylko ty dla siebie wybierasz drogę

A tylko jedna droga do szczęścia pokieruje cię.

 

Nie obchodzi mnie jak żyją inni

I biorę to co przyniesie mi dzień

Nie szukam dopowiedzi na trudne pytania

Cenię życie takie jakim jest

Doceniajmy że żyjemy

Bo życie jak diament jest

Może być piękne ale kruche jest

A twoja odwaga i wiara w sercu żyje.

 

Autor: Mateusz Latos

 

 

Mam na imię Mateusz mam 21 lat jestem z Płocka. Studjuje na dwóch kierunkach w Płocku Technik informatyk i Technik Farmacji.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości