Mateusz Latos Mateusz Latos
62
BLOG

"Słowa"

Mateusz Latos Mateusz Latos Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Słowa budują i rujnują świat

Słowa wypowiadane prosto z serca

Słowa bolą bardziej niż czyny

Nie ma istnienia bez prostej wiary

Każdy z nas wierzy w jakieś czary

Bo każdy z nas wierzy w innego Boga

Istniejemy po to aby oddychać przeciętnym powietrzem

Żyjemy pośród ludzi bez imiennych

Pochłoniętych szarością i biegną tak bez końca

A ja biegnę zanim noc przywita się z dniem

Jestem zamknięty w pozytywce złych chwil.

 

Życie ma kolegów i koleżankę jedną

Los na imię ma i kopnie cię nie raz

A koleżanka bardzo urodziwa

Kiedy przejdziesz obok nie zauważysz jej

Dopóki nie krzyknie do ucha miłość się nazywam

A smutek gdy za długo z nim przebywasz

Los zabiera miłość i sam cię zostawia

Pragniesz krzykiem zmienić świat

Lecz na próżno bo głos rozpaczy niknie gdzieś

Rozum mówi nie walcz i poddaj się

Ale serce pragnie wszystko walką zmienić

Jeszcze raz złapać ostatni oddech nadziei.

 

Autor: Mateusz Latos 

 

Mam na imię Mateusz mam 21 lat jestem z Płocka. Studjuje na dwóch kierunkach w Płocku Technik informatyk i Technik Farmacji.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości