niecny Roman niecny Roman
24
BLOG

Kocham TVP

niecny Roman niecny Roman Polityka Obserwuj notkę 13
Normalnie to nie oglądam telewizji. Szkoda mi czasu którego ostatnio brakuje mi jeszcze bardziej.

Wczoraj byłem u znajomych i wpadła mi w ręce gazeta z programem TV na następny tydzień. Nic szczególnego ale rzuciłem okiem na 1 sierpnia. Okazuje się że na pierwszym ok. 14 zagra Lao Cze, ok. 15 też piosenki powstańcze, później ok. 21 program „prawy brzeg” – z nazwy wynika że może być o Powstaniu. Na drugim ok. 21.30 film o powstańczej kurierce. Wszystkie to programy trwają max. po 30 minut. Na tvp kultura nic.

Za to na jedynce w porze najlepszej oglądalności mamy jakiś film amerykański (czy też innej produkcji), później kreskówką (ok. 22) i najpóźniej dwa odcinki bohaterskiego porucznika Borewicza błyskawicznie rozprawiającego się z bandziorami pomiędzy jednym stosunkiem a drugim (przepraszam wszystkie kobiety ale wygląda na to, że facet z urodą Gołoty po walce z Tysonem jest największym lovelasem pod słońcem). Co poza tym jest na dwójce i kulturze nie pamiętam bo wszystko przytaczam z pamięci. Jednak zakodowałem, że nic o związanego z Powstaniem Warszawskim.

Pierwszego sierpnia publiczna telewizja nie jest kompletnie zainteresowana uczczeniem pamięci bohaterów jednego z największych wydarzeń w naszej historii

Jak widać prezesujący TVP Urbański jest albo głupkiem albo faktycznie wyhodowanym na piersi kaczorów przedstawicielem piątej kolumny.

Wszystko pisałem z pamięci – mogę się mylić co do szczegółów. Tytuł gazety to „Tele Tydzień”. Programu nie linkuję bo z pewnością można go sobie bez problemów wyguglać. Nie piszę o prywatnych stacjach bo tak naprawdę nie ma o czym.


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka