nieliniowy nieliniowy
186
BLOG

nr 1

nieliniowy nieliniowy Rozmaitości Obserwuj notkę 2

czy jam mam coś do powiedzenia?

czy potencjalnego czytelnika jestem w stanie czymś obdarować?

pewnie historia pokaże,

póki co, jedyne czym dysponuję to masa wątpliwości i upór w pozostawaniu świadkiem za wszelką cenę,

nawet gdyby rzeczywistość przyoblekła postać wymiocin sępa na gnijącym krabie, że zacytuję klasyka

 

nie jestem też jakimś mistrzem pióra, dziś nazywa się to dysleksją i mentalnym adhd w podstawówce zaś za moich czasów mówiło się o robakach w tyłku i śmierdzącym lenistwie,

nie potrafię tedy świetnie pisać i popełniam wiele błędów, podejmuję się jednak utworzyć tego bloga z powodu nieobecności pewnej opcji w dyskusjach które obserwuję 

 

w zamierzeniu mam też wizję brulionu, w którym znajdą miejsce notki o charakterze złotych myśli i kawałki memuarowe

 

na koniec o co chodzi z tym przetrwaniem na bagnie?

 

zawodowo zajmuję się swamp artem, na co skazują mnie okoliczności, a ponieważ to właśnie daje mi zatrudnienie stąd przetrwanie

 

nieliniowy
O mnie nieliniowy

leniwy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości