nols nols
1039
BLOG

CZY TO MOŻE PODWÓJNA WIZJA POSMOLEŃSKIEGO ROZGORYCZENIA

nols nols Rozmaitości Obserwuj notkę 2

 

NARODOWEGO…?
 
Wiersz Juliana Tuwima
"Całujcie mnie wszyscy w dupę"
 
Absztyfikanci Grubej Berty
I katowickie węglokopy,
I borysławskie naftowierty,
I lodzermensche, bycze chłopy.
Warszawskie bubki, żygolaki
Z szajką wytwornych pind na kupę,
Rębajły, franty, zabijaki,
Całujcie mnie wszyscy w dupę.

Izraelitcy doktorkowie,
Widnia, żydowskiej Mekki, flance,
Co w Bochni, Stryju i Krakowie
Szerzycie kulturalną francę !
Którzy chlipiecie z "Naje Fraje"
Swą intelektualną zupę,
Mądrale, oczytane faje,
Całujcie mnie wszyscy w dupę.

Item aryjskie rzeczoznawce,
Wypierdy germańskiego ducha
(Gdy swoją krew i waszą sprawdzę,
Werzcie mi, jedna będzie jucha),
Karne pętaki i szturmowcy,
Zuchy z Makabi czy z Owupe,
I rekordziści, i sportowcy,
Całujcie mnie wszyscy w dupę.

Socjały nudne i ponure,
Pedeki, neokatoliki,
Podskakiwacze pod kulturę,
Czciciele radia i fizyki,
Uczone małpy, ścisłowiedy,
Co oglądacie świat przez lupę
I wszystko wiecie: co, jak, kiedy,
Całujcie mnie wszyscy w dupę.

Item ów belfer szkoły żeńskiej,
Co dużo chciałby, a nie może,
Item profesor Cy… wileński
(Pan wie już za co, profesorze !)

I ty za młodu nie dorżnięta
Megiero, co masz taki tupet,
Że szczujesz na mnie swe szczenięta;
Całujcie mnie wszyscy w dupę.

Item Syjontki palestyńskie,
Haluce, co lejecie tkliwie
Starozakonne łzy kretyńskie,
Że "szumią jodły w Tel-Avivie",
I wszechsłowiańscy marzyciele,
Zebrani w malowniczą trupę
Z byle mistycznym kpem na czele,
Całujcie mnie wszyscy w dupę.

I ty fortuny skurwysynu,
Gówniarzu uperfumowany,
Co splendor oraz spleen Londynu
Nosisz na gębie zakazanej,
I ty, co mieszkasz dziś w pałacu,
A srać chodziłeś pod chałupę,
Ty, wypasiony na Ikacu,
Całujcie mnie wszyscy w dupę.

Item ględziarze i bajdury,
Ciągnący z nieba grubą rentę,
O, łapiduchy z Jasnej Góry,
Z Góry Kalwarii parchy święte,
I ty, księżuniu, co kutasa
Zawiązanego masz na supeł,
Żeby ci czasem nie pohasał,
Całujcie mnie wszyscy w dupę.

I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość,
I ty, cenzorze, co za wiersz ten
Zapewne skarzesz mnie na ciupę,
Iżem się stał świntuchów hersztem,
Całujcie mnie wszyscy w dupę !…
 
 
 
 
Daniel Olbrychski
"Całujcie mnie wszyscy w dupę…"

Krakowscy, polscy czytelnicy
Dziś pod ciężarem się uginam
Bo spróbowałem ze stolicy
Skreślić Wam coś w rytmach Tuwima

Parlamentarne obesrańce
Co naród pchacie w nową kupę
Drapcie się w głowę – a nie w jajce
Całujcie mnie wszyscy w dupę.

Prawicy już prawicy nie dam
Nie stanę się ich więcej łupem
Lewicy także się nie sprzedam
Całujcie mnie wszyscy w dupę.

Postkomuniści, narodowcy
Starczy was tylko wziąć pod lupę
By ujrzeć wilka w skórze owcy
Całujcie mnie wszyscy w dupę.

I ty Unijo rozedrgana
Co się nie umiesz zebrać w kupę
I padasz znowu na kolana
Całujcie mnie wszyscy w dupę.

Tępy posłuniu z Awuesu
W Ojca Rydzyka wzięty trupę
Co Polskę uczyć chcesz moresu
Całujcie mnie wszyscy w dupę.

Durniu w sweterek szary odzian
"Grom" nam rozwalasz, "szpiegów" grupę
Budując polsko-wschodni podział
Całujcie mnie wszyscy w dupę.

I ty proboszczu, co z ambony
Buntować wiernych wciąż masz tupet
Zamiast im mówić „pochwalony"
Całujcie mnie wszyscy w dupę.

Radni z Warszawy, Gdańska, Łodzi
Lepiej wychodźcie za chałupę
Bo tylko tam wam coś wychodzi
Całujcie mnie wszyscy w dupę.

Wolność nam niby spadła z nieba
A pusto pod pręgierza słupem
Żyda więc znaleźć sobie trzeba
Całujcie mnie wszyscy w dupę.

Artyści, mówcy, reżyserzy,
Nie zarobicie wnet na zupę
Myślicie, że wam naród wierzy?
Całujcie mnie wszyscy w dupę.

Panienki lekkich obyczajów
Co męski portfel waszym łupem
Na leśnych ścieżkach mego kraju
Całujcie mnie wszyscy w dupę.

A wy kibice od Małysza
Zamknąć by pyski wam na supeł
By jego rywal was nie słyszał
Całujcie mnie wszyscy w dupę.

Kochane moje Czytelniczki
Gdy oburzenie na mnie minie
Wybaczcie rymów tych stroniczki
Bom wychowany na Tuwimie.

A ja, autorek tych wierszyków
Wdziałem na siebie Skargi togę
Całuje wszystkich czytelników
Sam pocałować się nie mogę.

(Daniel Olbrychski)

Nie mam zamiaru nikogo tym urażać, a raczej dać do zrozumienia, o ile to w ogóle możliwe, politykom i politykierom co nam robią, i jak my reagujemy na nich.
NO WŁAŚNIE TAK…!
 
Dodatek (NOLs, lipiec 2012):
 
Wśród słusznych słów Daniela O.
Niedobór pewnych POdpowiadam,
W uzupełnieniu - o PO,
Z własnych dodatek tu POskładam:
 
Zamach smoleński - wielka ściema,
"Swoich" nie wolno wziąć POd lupę,
Ginie Elita, winnych nie ma.
Całujcie mnie wszyscy w dupę…
 
Medialny atak go POprzedził,
Czyniony przez zaprzaństwa trupę,
Z wyroku - tylko Cyba siedzi,
Całujcie mnie wszyscy w dupę...
 
Ty "awangardo" niePOzbyta,
Kto śmie być wolny – ścielesz trupem,
W twych mediach Prawda nie zawita.
Całujcie mnie wszyscy w dupę…
 
Zewnętrznie lśnisz, a w środku(ś) zgniła,
Lichwiarskich długów liczysz kupę,
Euro-POwiewem nas mamiłaś.
Całujcie mnie wszyscy w dupę…
  
Drogi, stadiony – trzykroć droższe,
Brać megapremie – trza mieć tupet,
Gdy życie ludu wciąż uboższe,
Całujcie mnie wszyscy w dupę…
 
Przed oczy ślesz quizowe bzdury,
A za plecami twoim łupem
Fotomandaty i emerytury.
Całujcie mnie wszyscy w dupę…
 
Inaczej przecież być nie może,
Gdy się raz wpadnie w bagna zupę,
Unia was szarpie za obrożę,
Całujcie mnie wszyscy w dupę…
 
Szantażowana "umoczeniem",
Gdy w perspektywie widać ciupę,
Ty wszystko zrobisz - na skinienie,
Całujcie mnie wszyscy w dupę…
 
Z tego układu nic nie będzie,
Stanowisz razem "pięć Zet" grupę,
Roztropny Opór gnębisz wszędzie,
Całujcie mnie wszyscy w dupę…
 
Żelazna Julia - krzty nie gorsza,
Raz czynem wsparła myśl o WuPe,
Bo zamiast Julii – PiS(ior) zjadł dorsza,
Całujcie mnie wszyscy w dupę…
 
Polska Świadomość – nie dla Świata,
Jest drzazgą w oku, soli słupem,
W cenie korupcja i bogactwa,
Całujcie mnie wszyscy w dupę…
 
Czeka nas los - jak dinozaury,
Już POra ciąć gordyjski supeł,
Traciły wzrok i wciąż mniej żarły,
Całujcie mnie wszyscy w dupę…
 
Z Rodowych Sreber już ograni,
POdatek kata zje chałupę,
By wyciąć wnet watahę drani,
Całujmy się nawzajem w ... (w co kto lubi, byle z pożytkiem dla Narodu i Ojczyzny).
 
 
NOLs - od zawsze bezpartyjny, od Smoleńska proprawicowy antyPOlszewik.
"Owupe" (OWP) – Organizacja Wielkiej Polski
"grupa 5 Zet" - patrz Google
 
 
Wpłaty na nasze Polskie Moherowe Media w Toruniu Radio Maryja i TV TRWAM:
 
Tu 13 minut konkretów o dyskryminacji TV TRWAM:
 
Do skutku zbieramy podpisy pod protestem do KRRiT. Kliknij i też pomóż:
 
Odruch społeczeństwa w obronie TV Trwam przyniesie owoce.
 
W sobotę 29 września w Warszawie odbędzie się kolejna manifestacja w obronie Telewizji Trwam. Przygotowania będzie koordynować komitet SOS dla telewizji Trwam. Marsz ma się rozpocząć Mszą Świętą na placu Zamkowym i później przejść pod Belweder.
 
Poinformuj znajomych!
 
Czytaj również: "DANTEJSKIE SCENY NA FILMIE 1.24"
 
Zmień Świat! Zdecyduj, czy powinni się ujawnić!
 
Międzyplanetarny Internetowy Ruch Pokojowy MiR-NOLs:
nols
O mnie nols

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości