Novalijka Novalijka
102
BLOG

Trolla przypadek kliniczny - pytania do Administracji

Novalijka Novalijka Rozmaitości Obserwuj notkę 15

Jest sobie bloger. Nickami rzucać nie będę, starczy informacja, że bloger ten jest najświeższym nabytkiem mojej osobistej listy zablokowanych tu trolli. Bloger ten jest megalomanem, w jego wypowiedziach odbija się wyraźne poczucie wyższości nad dyskutantem, bloger ten przedstawia też siebie jako ofiarę innych użytkowników. Wg publikowanej przeze mnie kilka miesięcy notki o trollingu, użytkownik ten jest klinicznym, podręcznikowym przykładem TROLLA. Już nawet nie wspomnę o tym, że bloger (aby zwrócic uwagę na swoje wypowiedzi) pisze je wyżerającymi oczy kolorkami.

Bloger ów podpadł mi mocno, naskakując na jednego z moich ululbionych salonowiczów - Kanibala.  Kto wie, o co chodzi, ten wie, a kto nie wie, ten niech sobie sprawdzi. W związku z rzeczonym blogerem mam kilka pytań do Administracji.

1. Czy nazwanie innego użytkownika "PO-bolszewikiem" jest zgodne z Regulaminem i Netykietą?

2. Czy napisanie o innym użytkowniku "reprezentuje tutaj PRL-owskie złogi trockistowsko-michnikowskie…" jest zgodne z Regulaminem i Netykietą?

3. Czy nazwanie innego użytkownika bądź grupy użytkowników "lewactwem" nie jest pomówieniem i czy jest zgodne z Regulaminem i Netykietą?

4. Czy używanie argumentów ad personam jest zgodne z Regulaminem i Netykietą?

5. Czy napisanie o innym użytkowniku, że reprezentuje "lewackie chamstwo" jest zgodne z Regulaminem i Netykietą?

6. Czy sytuacje przedstawione w punktach 1-5 służą rozwojowi dyskusji i są na poziomie, jaki chce osiągnąć Salon24?

Nie martw się, blogerze. Na to, że sytuacje z punktów 1-5 miały miejsce, wzorem "esbeckich bolszewików" do których mnie porównałeś, mam całkiem konkretne screeny.

Jeśli Administracja zażyczy sobie rzeczonych screenów, bądź też poprosi o nick blogera, moja Poczta Wewnętrzna działa.

 Edit: Administracji za czujność dziękuję. Widać należy napisać notkę, niż tylko 'zgłaszać nadużycie'. 

Novalijka
O mnie Novalijka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości