Mbutu Ngabe Mbutu Ngabe
54
BLOG

W Europejskim salonie: Europa poucza Hradczany!

Mbutu Ngabe Mbutu Ngabe Polityka Obserwuj notkę 0

Szanowni Państwo!
To prawda, że nie głosowałem za przystąpieniem do UE, to prawda, że szczycę się tym ale i to prawda, że w życiu! cholera jasna, w życiu nie wymyśliłbym jako przeciwnik UE , że w taki sposób jak to:
http://fronda.pl/news/czytaj/skandal_w_pradze#
odbywa się tzw. "polityka" wewnątrz tego zakichanego i plugawego tworu!
Ja, wróg UE nigdy bym sam z siebie nie wyprodukował takiego scenariusza!
Jeżeli prawdą jest zapis z rozmowy pomiędzy tymi, czołowymi politykami "zjednoczonej" Europy to ja...ja, słowo daję jestem przerażony!

Nie mam nic więcej do powiedzenia.
P.S
Zazdroszczę Czechom Vaclava Klausa i cieszę się, że Vaclav Klaus nie jest Prezydentem Polski- zostałby zaszczuty i zapluty przez naszych, rodzimych przydupasów UE. Rozumiem dlaczego nasi "politycy" tak miękną na salonach Brukseli.
Honor i odwaga: od 1940r leży 1,5m pod ziemią.

Mbutu Ngabe
O mnie Mbutu Ngabe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka