Mbutu Ngabe Mbutu Ngabe
37
BLOG

Antysemityzm? Już sam doprawdy się gubię

Mbutu Ngabe Mbutu Ngabe Polityka Obserwuj notkę 0

Człowiek całe życie się uczy!
I dobrze! I całe szczęście! I lepiej nawet!
Ja podobno jestem antysemitą- że niby nie lubie semitów. I śmieszno- bo to nieprawda i straszno- bo jak to o nieporozumienie łatwo!
Ja ich kocham!
Jak braci!
starszych oczywiście.
Ja im wszystkiego co najlepsze życzę!
Tego co oni by najbardziej chcieli!
Na świecie!
A co oni chcą?
Najbardziej na świecie?
Oni chcą Izreala! Wielkiego Izraela!
Swojej Ziemi Obiecanej.
I ja im tego życzę! Serio!
Całym swoim sercem!
Życzę im Wielkiego Izraela!
W IZRAELU!!
Ja co kocham ich jak brat, życzę im doskonałej podróży!Co ja mówię:doskonałej? Ja mówię: bardziej niż doskonałej! Idealnej mówię! Jak ze snu!
Podrózy jak w business class!
Całymi rodzinami, ulicami, urzędami, sklepami- niech jadą! Kciuki będe trzymał! Serio mówię!
Szczęśliwej drogi! Niech Was dobre nie opuszcza, niech Wam się darzy! Dojedzcie szczęśliwie! I cali i zdrowi!
Niech Wam się wiedzie, tam w Palestynie! Niech Wam ogrody obradzają a żony płodzą zdrowe dzieci! Żyjcie sobie jak sobie tylko zamarzycie! Najlepiej jak potraficie!
W IZRAELU!
Będziemy tęsknić i pytać zatroskani- jak Wam się powodzi? Czy udał Wam się Wasz wytęskniony IZRAEL, Wasza Ziemia Obiecana.
Możecie pisać i kartki słać.
ALE NIC WIĘCEJ.
Bo nam tu nic nie będzie od Was potrzeba!
Życ nam się będzie tak dobrze jak Wam, po Waszym wyjeździe!
Naprawdę!
ALBO NAWET LEPIEJ!
 

Mbutu Ngabe
O mnie Mbutu Ngabe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka