Mbutu Ngabe Mbutu Ngabe
37
BLOG

Gdzie jest program Bronka?

Mbutu Ngabe Mbutu Ngabe Polityka Obserwuj notkę 8

Ja się pytam: gdzie jest program p.o prezydenta? Cały czas słyszę, że nie mogę głosowac na Kaczyńskiego bo...bo dzieli, bo destabilizuje, bo wykorzystuje żałobę...ale do cholery! dlaczego niby mam głosowac na Bronka? Tylko dlatego, że nie jest Kaczyńskim?
Jak to jest, że jeszcze całkiem niedawno złem było to, że jedna partia ma i prezydenta i premiera a teraz okazuje się, że to może służyc Polsce!
Przecież pamiętam jak krzyczeli, że śp. Pan Prezydent jest prezydentem jednej parti i realizującym partyjne interesy a jak w takim kontekście oceniac kandydaturę Bronka Jamajki?
Do ciężkiej cholery- Czy oni mają mnie za debila? Czy to oni są debilami?!

Mbutu Ngabe
O mnie Mbutu Ngabe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka