raindog raindog
516
BLOG

" Czy Jerzy Stuhr zna jakieś dowcipy o Żydach? "

raindog raindog Polityka Obserwuj notkę 4

 

 

Nie wiem. Myślę , że tak. Ja słyszałem ostatnio od znajomego z Telawiwu taki;

 

Rok 1942. Wschodnia Europa.  Oddział żydowskich partyzantów dostaje z Londynu zaszyfrowaną informację z planem podróży Hitlera na najbliższy tydzień. Znający teren partyzanci wybierają idealne na zamach miejsce, zajmują wyznaczone pozycje. Hitler ma pojawić się 0 15:30.

15:25 -słychac trzask odbezpieczanej broni

15:30 -pełna gotowość. Hitlera nie ma

15:45 -na drodze pusto

16:00 -ani śladu Hitlera, wtedy zdenerwowany i zatroskany mocno dowódca żydowskiego komando mówi; cholera, Panowie, chyba mu się nic nie stało.

 

Jeśli kogoś to nie bawi proponuję dwa zdania z wpisów kolegi autora  zawartego w tytule pytania . Dla ulatwienia podaję, że autor pytania postanowił nie zostać psem i nie został.Postanowił też zostać pisarzem i też nie został. A teraz cytaty;

 

" Oczywiście, podobnie jak wielu innych komentatorów, słowa Ewy Stankiewicz, w których zasłużona artystka i bojowniczka skierowała w sprawie tragicznego wybuchu w Katowicach, odebrałem z zażenowaniem i smutkiem. "

 

"Nawet teraz, kiedy ja piszę ten tekst, a on już zaczyna czuć, że czas na spacer, i biedny nie wie, że dziś idzie z nim jego właścicielka, która jak zawsze, jeszcze nie wyszła z łóżka, leży cierpliwie pod moim nogami i próbuje spać, a ja wiem, że ..."

 

Pozdrawiam, tymczasem

raindog
O mnie raindog

jaki jestem? Wysoki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka