iluminacja iluminacja
634
BLOG

Tuskiem polecę teraz...A co?

iluminacja iluminacja Rozmaitości Obserwuj notkę 11

Żeby mówić przez "pan" a i nawet "premier" szacunek musiałabym mieć do człowieka. A to towar deficytowy u mnie jest. Ale raz z premedytacją przykład wezmę z wodza jedynej siły przewodniej narodu i powiem: do środy opublikuję dowód, że Donald Tusk jest, wedle oceny własnej Czytelnika: poza prawem, ponad prawem albo wyjętym spod prawa... Dowód sygnowany organami państwa, w czystej postaci, obiektywny i autentyczny jak...Sami ocenicie, jeśli zajrzeć będziecie uprzejmi. Pa ;)  

 

p.s.

 

No chyba, jak podpowiadają bratnie dusze, namierzą i udaremnią... Gdyby mnie nie było, to tak :)))) 

iluminacja
O mnie iluminacja

Uśmiechnięta i szalona jednego dnia, nostalgicznie zamyślona drugiego. Kochająca ludzi i nienawidząca ich jednocześnie. Ludzie i życie nauczą Cię rozumu - mawiała moja babcia. I miała rację... Niestety... Iluminacja ma wiele znaczeń. Dla wielu jest tylko "zjawiskiem aha". Dla równie wielu psychologia poznawcza, to nie wszystko. Dla mnie też...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości