2012.09.02 walka z tymi co chcą mieć pokój w sercu i  dzielą się nim to walka z wiatrakami. owocnego następnego tygodnia!
2012.09.02 walka z tymi co chcą mieć pokój w sercu i dzielą się nim to walka z wiatrakami. owocnego następnego tygodnia!
arnoldszwarcenajnsztajn arnoldszwarcenajnsztajn
189
BLOG

z rozmyślań pod wieczór

arnoldszwarcenajnsztajn arnoldszwarcenajnsztajn Rozmaitości Obserwuj notkę 5

zdjęcie wykonałem w niedzielę moją starożytną Nokiją.

gdy będę miał  wolny któryś kolejny wieczór to pojawią się kolejne zdjęcia z tekstem. postaram się o to.

:)

2012.09.03

planuję dorzucić tu kilka zdjęć. może nie codziennie po jednym bo nie odwiedzam sieci codzień. każdego wieczoru gdy będę na s24 na pewno coś umieszcze w tym cyklu wczoraj zaczętym.

 

ten sam dzień wieczór.

i jest nowe zdjęcie i 130 znaków pod nim. spokojnej i wymarzonej reszty wieczoru...

 

2012.09.04

dziś medytacja popołudniową porą. szykuje mi się zajęcie plus wyjście dziś wieczorem... a zatem fotografia z tej wiosny. pstryknięta dokładnie 7 maja. a tu u mnie dziś słoneczny wieczór. więc trochę słońca wysyłam tam gdzie jest zbyt szaro i istnieje zapotrzebowanie.

 

2012.09.11

tydzień z dala od Internetu. tak to jest możliwe, gdy nie nosisz go przy sobie, bo nie odczuwasz takiej potrzeby. nie zaglądasz bo masz gdzie indziej zobowiązania. ale pocztę przeglądałem i potem wracałem do tego co wtedy było najważniejsze. ostatnio wieczorami rozmyślam jak najlepiej wykonać robotę bo wieczorami pracuję. rozmyślam przy prawie południowej kawie. albo i później. dziś Sieć jest w pobliżu a więc dokończenie wątku w małej trylogii.

 

 

Zobacz galerię zdjęć:

zamiast tuzina piosenek o niej
ona tu teraz na tronie w koronie.................................................................
zamiast tuzina piosenek o niej
ona tu teraz na tronie w koronie................................................................. Zamiast setek o niej wersów
Ona na chwilę w umyśle i sercu ..................................................................... 2012.09.05-2012.09.11 Zamiast o niej tysięcy wierszy 
Ona tu teraz na miejscu pierwszym.........................................

jak piszę to znaczy że jestem wyspany............................................ partie przemijają sprawy trwają..................................... jak dojde do tego jak sie robi polska klawiature beda polskie znaki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości