2012.09.12.Dwunasta. Sjesta w mieście dziewięciu miast, tysięcy domów i pojazdów, miliona ludzi ,drzew i nocnych świateł.
2012.09.12.Dwunasta. Sjesta w mieście dziewięciu miast, tysięcy domów i pojazdów, miliona ludzi ,drzew i nocnych świateł.
arnoldszwarcenajnsztajn arnoldszwarcenajnsztajn
183
BLOG

z rozmyślań pod wieczór lub przy kawie i Sieci.

arnoldszwarcenajnsztajn arnoldszwarcenajnsztajn Rozmaitości Obserwuj notkę 0

2012.09.12

no to dzień po dniu.

zdjęcie powstało w pewnym mieście które jest jednym z 9 zlepionych ze sobą miast i miasteczek. zrobiłem je w maju. dziś sobie o nim przypomniałem.

dziś wkleiłem ostatnie zdj do cyklu. wersja wyjściowa to 8 obrazków. ale przez następne 7 dni może wiele się zdarzyć. bardzo chcę już coś pisać w ramach 130 znaków ale wychodzę już z tego warsztatu. w planach powracam tu jutro i popijając napój przyglądam się kolejnemu zdjęciu i myślom w mojej głowie.

 

2012.09.13

a to zdj ma ponad rok.

 

2012.09.14

zdjęcie z maja. taaa , to był bardzo ruchliwy miesiąc....

2012.09.15

foto zrobione parę dni przed ostatnim Bożym Narodzeniem. wysłane Kumpeli w ten sam dzień jako żart wmalinowpuszczający.

2012.09.16

zdj. z początku września. kolejna podróż z szukającymi sensu w pozornie absurdalnym chaosie.  na zdjęciach tym i wczorajszym trzecia i prawie czterdziesta powieść z serii. łączy je postać która po raz pierwszy pojawiła się w trzecim tomie by potem odegrać poważną rolę dopiero w wydarzeniach dopiero właśnie w owym prawie czterdziestym tomie. obiecałem nawiązanie do Szekspira ale niestety pomyliły mi się tomy. powieścią przesiąkniętą duchem jego twórczości jest tom "Wyrd Sisters" a nie widoczny tu  "Equal Rites". więc na koniec zestawu dodaję dwa zdjęcia jako supełment i zadośćuczynienie za pomyłkę.

plus cytat:

On nights such as this, witches are abroad.

Well not actuallyabroad.They don't like the food and you can't trust the water and the shamans always hog the deskchairs. But there was a full moon breasting the ragged clouds and the rushing air was full of whispers and the very broad hint of magic.

2012.09.17

zdj z początku poprzedniego grudnia. zagadka co to za rzeźba? podpowiedź: 3miasto.

2012.09.18

zdj ze środka poprzedniego grudnia. żeby nie było sielankowo. dziś od razu robię opis kolejnego foto i supełmentów. supeł bo nawiązują. i sprawiają że najistotniejsze lepiej się pamięta. jutro notka trafia do obiegu. ale też trochę podumam dłużej przy  klawiaturze i nielurze.

2012.09.19

zdjęcie z poprzedniego listopada. a tu miejscy sanitariusze. kiedyś w parku  z chmury krążących gołebi spadł mi na kurtkę miękki pocisk. e tam. jak się patrzy na stu cieszących się wolnością to cena widoku prawie jak za darmo. godzinę potem w galerii handlowej zdołowało mnie krakanie wrony z wyższych sfer. odfrunąłem.

za oknem skończył się deszcz. ptactwo rozprostowuje skrzydła.

 gotowy odcinek wpuszczam w bloobieg .

 

 

 

 

Zobacz galerię zdjęć:

2012.09.13. napój za 4 złote. kwadrans na wypicie. napełniam się powoli czarnym złotem. nim się rozpędzi niech popłynie życie
2012.09.13. napój za 4 złote. kwadrans na wypicie. napełniam się powoli czarnym złotem. nim się rozpędzi niech popłynie życie 2012.09.14. - Jak ja miałam tyle lat co ty... -A ile lat miał wujek? -Ja nie miałem wtedy lat. -A ile masz lat? .............. 2012.09.15 W autobusie było 10 stron, teraz fotofigiel, zaraz plecakoschron, zakupy, dom, zydel, 1 trzecia litra , literatura. 2012.09.16 nie spodziewaliście się tego panowie. temu co w waszej głowie czas przyjrzeć się bez pomocy kolegów. 2012.09.17 znowu się mijamy.rybak z rybakami. mam dziś pełne sieci. wy wpatrzeni w to co naprzeciw. najcenniejsze tu w kamieniu 2012.09.18 Powrót na dzielnice autobusem. w plecaku 2 solidne duże torby. W piwnicy szpadel. 2 minuty do ziemi niczyjej. chcę 2012.09.19 ja idę wy lecicie. minutę kroków stąd karmniczek. sprytniejsi już tam są. mam kilo idę więc stąd. gołębnik pamiętam. Supełment.nawiązuję do tego że oni lubią wiedzieć że potrafisz czarować i pomagasz im magią.pamiętasz?głowologia lepiej działa.. supełment nr2.dramaty,tragedie,biografie,komedie.a wszystko twoje zło coraz odleglejsze jest coraz karykaturalniejsze.nie znów.

jak piszę to znaczy że jestem wyspany............................................ partie przemijają sprawy trwają..................................... jak dojde do tego jak sie robi polska klawiature beda polskie znaki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości