-mistrzu! piszesz biografię? to o tobie?
-dawaj,palimy to bo runie moja legenda i co zrobisz?żeby tylko ubole kopii nie mieli.
-mistrzu! piszesz biografię? to o tobie? -dawaj,palimy to bo runie moja legenda i co zrobisz?żeby tylko ubole kopii nie mieli.
arnoldszwarcenajnsztajn arnoldszwarcenajnsztajn
618
BLOG

ponadczasowy mistrz Riepin

arnoldszwarcenajnsztajn arnoldszwarcenajnsztajn Kultura Obserwuj notkę 2

2012.09.17

zaczęło się od notki:

http://wodzianna.salon24.pl/445162,burlacy-na-woldze

a więc dzięki Panno Wodzianno za pomysł.

 

wywiązała się z Pani notki nasycona szczerozłotą spostrzegawczością dyskusja. mając mało czasu coś tam napisałem w komentarzu i że jest wiele obrazów mistrza Riepina które pozostają wciąż aktualne....

dziś zaczynam szkicować projekt. kiedy opublikuję nie wiem.

 

2012.09.18

dezyzja zapadła co do formy. postacie z obrazów prowadzą rozmowy na ważne dla nich tematy. oczywiście dialogi i monologi mają miejsce w 21.wieku. ich zapis pod foto.

 

2012.09.21

i jakoś dziś tak się stało że podpisałem ostatnią reprodukcję.  zatem  puszczam w blogoobieg.

Zobacz galerię zdjęć:

-jak masz oszczędności to jest taka fajna lokata. znamy szefa firmy i...
-doradzaliście mi złoto i bursztyn i widzicie co jest?
-jak masz oszczędności to jest taka fajna lokata. znamy szefa firmy i...
-doradzaliście mi złoto i bursztyn i widzicie co jest? -nie spodziewaliśmy się ciebie.
-wybaczcie ale musiałem zniknąć. postanowiłem nie wracać do domu aż nie odzyskam kasy z piramidy -wyższe emerytury!
- podwyżki w budżetówce.pisz. huehue
-nasza partia broni tradycji!
-stoi na straży tolerancji!
-prorodzinnie. -ech nie umiesz śpiewać tańcząc na lodzie!jestem na nie.załamujesz.
-pfff. szajs taki że szkoda głosu a jutro daję koncert. won! -proszę pani!
-muszę iść.
-nie umkniesz moherówo.zaraz dostaniesz 500 mandatu za krzyżyk w miejscu publicznym.to świecki kraj! -wy jesteście działaczami ruchu z regionu? - co cię tu sprowadza wędrowcze? -uuu! mocne to zioło ku czci legalizacji... -wstrzymaj ostrze. -a kto mi zapłaci nadgodziny dziadku? -mam wizję spisku. wiem kto wrobił chłopaków. -a to ty jesteś ten z tv! Tato a w gazecie piszą..-ty mi tu nie cytuj tego papierowego cyrku -za swoje prenumeruję to czytam -a czytaj ale nie na głos. stare dobre instrumenty i przytupy.Teraz wszystko 3ma się kupy.radość,zmęczenie mamy za nic póki nie przyjdzie Edek z kibordami. Panie!Ty nas od Pusirajo uchroniłeś,wcześniej od agresji Tołstoja.Kolonie karne Twemu sercu miłe i Carski sąd prawości ostoja. Nie dadzą rady pokonać naszej parady!nie dadzą rady i na nic tajne obrady!mamy namioty a prawda to nasz narkotyk!rząd do roboty! chłopaku widzę błysk w twoim oku.wiesz,daj se spokój.ty wiesz kim są jej rodzice?wnet spytają w jakiej lidze twoi grają.eh młody transmisja tej uroczystości tylko w naszej stacji. a na portalu vipgolas.wc galeria zdjęć księżny z imprezy i w stroju Adama... Obywatelska,solidarna Polska jest najważniejsza oraz prawo i sprawiedliwość dla lewicy demokratycznej i ludowego ruchu palilalii Wolny a od czego?Nie pamiętam.Wolny do uczczenia tego święta.Wolna do dzielenia się szczęściem.Wolna od tego co stąd mil 200.

jak piszę to znaczy że jestem wyspany............................................ partie przemijają sprawy trwają..................................... jak dojde do tego jak sie robi polska klawiature beda polskie znaki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura