Olewator Olewator
57
BLOG

Pan premier lubi od tyłu

Olewator Olewator Polityka Obserwuj notkę 1

Świat epatuje się faktem, iż Johanna Sigurdardottir nominowana na funkcję premier Islandii żyje z kobietą. Pani premier jest lesbijką! Krzyczą nagłówki!

Ja jestem konserwatywny. Ani mnie to ziębi ani grzeje. To co robi i z kim śpi pani Johanna - zupełnie mnie nie interesuje. W obyczajowości i poglądach nie toleruje jedynie obłudy. Bawi mnie tym samym to, iż liberalne media, choćby The Independent - upodobania seksualne islandzkiej pani polityk, traktują jako temat, chyba nawet bardziej istotny, niż jej kompetencje do rządzenia.

Skoro ta seksualność to dla liberałów taka oczywistość, to po co robić z tego taką checę?

Dlaczego - jeśli urząd obejmuje hertroseksualista nie walnąć w nagłówku: nasz pan premier lubi od tyłu!

Moim zdaniem to już jest mało istotne - czy panów, czy panie.

 

 

 

 

Olewator
O mnie Olewator

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka